Gå til innhold

Tidligere PlayStation-sjef: – Umulig å ikke øke prisene på spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er dyrare å utvikle spel med inflasjon og slikt er sjølvsagt sant. Det å både forvente spel med heilt open verden og hundrevis av speletimar, samtidig som at spelet er billig, og at spelet skal ha enda betre grafikk og fysikk enn tidlegare spel, det går berre ikkje opp. 

Sånn sett vil eg heller ha dyre spel som er ferdige, enn å betale nesten full pris for eit early access spel som er fullt i bugs og manglande funksjonar. 

Spørsmålet er om spelprodusentane har rett i sin analyse av kva forbrukarane vil ha? Er det store påkosta AAA spel til over 1000 kr vi vil ha? Det blir også utvikla mange spel av små spelstudio som berre kostar nokre få hundrelappar, disse presser sjeldan grafikken til det ytterste men dei kan ha veldig godt gameplay likevel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...