Gjest 8efd4...431 Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Søkte meg en ekstrajobb, og har vært på 3 av totalt 6 opplæringsvakter. Skal på opplæring tirsdag ons tors for de 3 siste - og merker jeg gruer meg allerede. er det noe galt i å droppe jobben etter så kort tid? Anonymous poster hash: 8efd4...431
The Avatar Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Nei. Berre pass på at du oppfyller det som er avtalt om oppseiingstid. Dette vanlegvis grunnen til at ein har prøvetid, at både arbeidstakar og arbeidsgivar skal få vurdere om dette fungerer før eim forpliktar seg med lengre oppseiingstid. 1
Gjest 8efd4...431 Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai The Avatar skrev (1 time siden): Nei. Berre pass på at du oppfyller det som er avtalt om oppseiingstid. Dette vanlegvis grunnen til at ein har prøvetid, at både arbeidstakar og arbeidsgivar skal få vurdere om dette fungerer før eim forpliktar seg med lengre oppseiingstid. Er en ekstrajobb, som jeg da skal ta ekstravakter på. Som sagt satt opp på de 3 siste opplæringsvaktene denne uka, men jeg trives ærlig ikke. Er egentlig i samma bransje som jeg har hovedjobben i men personalet etc er ikke i nærheten av hovedjobben, ganske kjedelige.. burde jeg fullføre opplæringen og deretter bare droppe å ta ekstravakter? Anonymous poster hash: 8efd4...431
The Avatar Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Gjest 8efd4...431 skrev (12 timer siden): Er en ekstrajobb, som jeg da skal ta ekstravakter på. Som sagt satt opp på de 3 siste opplæringsvaktene denne uka, men jeg trives ærlig ikke. Er egentlig i samma bransje som jeg har hovedjobben i men personalet etc er ikke i nærheten av hovedjobben, ganske kjedelige.. burde jeg fullføre opplæringen og deretter bare droppe å ta ekstravakter? Anonymous poster hash: 8efd4...431 Ja, i eit slikt tilfelle bør du fullføre dei vaktene du har forplikta deg til å jobbe. Med tanke på at denne ekstrajobben er innafor same bransje som du har hovudjobben i så vil du nok unngå å få eit dårleg rykte i bransjen, då dette kan gjere det vanskeleg å få ein ny jobb seinare. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå