Yidaki Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Har et lite problem. Kjøpte for litt siden Hercules 9800 Pro, men fulgte ingen s-video kabel eller overgang m. Har trålt over alt, Elkjøp, Chlas Ohlson,..osv men får ikke tak i denne kabel. Har også snakket m Hercules, men de hadde ingenting på "lager" for øyeblikket..litt merkelig eller hva.. Til dere som har samme kort, og også-s-video kabel, kan dere eventuelt gi en link til steder jeg KAN få tak i? Vil helst ikke bruke overgang, da dette merkes på kvaliteten.
LordOfDeath Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 en s-videokabel får du vel tak i overalt, men overgangen fra kortet til s-videokabelen er jeg mer usikker på hvor du får tak i. fikk du ikke med når du kjøpte kortet er dette merkelig, alle andre jeg kjenner som har kjøpt skjermkort med tv-utgang har fått med overgang til s-video, og noen kabelen osgå
Roald! Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Har et lite problem.Kjøpte for litt siden Hercules 9800 Pro, men fulgte ingen s-video kabel eller overgang m. Har trålt over alt, Elkjøp, Chlas Ohlson,..osv men får ikke tak i denne kabel. Har også snakket m Hercules, men de hadde ingenting på "lager" for øyeblikket..litt merkelig eller hva.. Til dere som har samme kort, og også-s-video kabel, kan dere eventuelt gi en link til steder jeg KAN få tak i? Vil helst ikke bruke overgang, da dette merkes på kvaliteten. For en stund siden kjøpte eg meg s-video kabel på platon, men skulle tru at du får tak i dei i nesten alle butikker med data/tv utstyr
Yidaki Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Vanlig s-video kabel er 4 punkts, men litt av det dumme er at f.eks fxkortene har en tyåe s-video, mens radeon har en annen (9punkts) Denne er vanskelig å få tak i. Kan få tak i overgang, men vil helst ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå