Gå til innhold

AOpen H600B, åssen fjerne PCI greiene bak

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Driver å bygger en PC til en kamerat, med et AOpen H600B kabinett. Jeg skjønner ikke åssen man skal fjerne PCI/AGP metalldingsene bak, noen som vet?

Trenger fort hjelp, er ikke ferdig, og han skal hente PCn snart...

Endret av P@yNe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eventuelt skru ut skruen, også dytter du den opp utenfra? Eller er det noe veldig spesielt her? Sorry hvis du tror jeg tar deg for en idiot, men man veit ikke hva man skal forvente her lenger. Jeg glemmer nemlig ikke han som sleit med å snu ei vifte.

Skrevet

Kan du ikke beskrive litt bedre hva du sliter med? Sitter den bare fast slik at du ikke får dyttet den ut? Du kan ta et skrujern utenfra og dytte den opp. Kanskje slå litt på skurjernet.

Skrevet
Lol.. Bra du fikk det til da. Du klarte det i alle fall tilslutt. Lurer på hvordan det gikk med han som skulle snu den vifta?

Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...) Var han seriøs, eller vare det bare kødd?

Skrevet
Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...)

Vanskelig å snu en vifte? :ermm: huh?

Tror han mente pci-greiene :p skulle ledd hvis det hadde vært flere som ikke klarer å snu vifter :laugh:

Skrevet
Lol.. Bra du fikk det til da. Du klarte det i alle fall tilslutt. Lurer på hvordan det gikk med han som skulle snu den vifta?

Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...) Var han seriøs, eller vare det bare kødd?

Tja, det er ikke godt å si. Men JEG tror han var seriøs. Han ble i alle fall forbannet når noen tullet med han. Jeg sier bare, hva kan man forvente. Jeg blir i alle fall lei av folk som ikke gjør noe research selv... :roll:

Skrevet

research??? Du trenger vel ikkje gjera so mykje research for å finna ut korleis du skal snu ei vifte?

Bra du fekk opp de JÆ*** "stenge PCi slotsa" geiene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...