BlondGod Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) *Det har vist seg at den følgende tråden inneholder fra min side feilaktig og dårlig information, jeg beklager dette på det sterkeste , så: "don't waste you'r time on my bullshit", jeg får ta det som en viktig lærepenge.* Har som mange andre her kjøpt meg et 9600XT kort med tilhørende HL2 activation card, og skulle i går aktivisere tilbudet om å få spillet i hardcopy tilsendt på release datoen. På ATi sine sider står det imidlertidig at man må sende inn: 1)Photocopy of the Half-Life® 2 Coupon showing your activation key code -exposed 2)Original UPC (bar code) or the full product name cut from the ATI or Partner product package (Photocopies will not be accepted) 3)Photocopy of sales receipt with the qualifying ATI or ATI partner 3D graphics board purchase circled 4)Completed Fulfillment Order Form Confirmation Page Complete the form below. Be sure to mail all the required elements in order to receive your notification. Incomplete submissions will not be processed. Hvis man titter nærmere på internett siden til ATi ser man at det er kun 9800XT som kvalifiserer til HL2 hvis man bor andre steder enn Nord Amerika. I tillegg kan det se ut som om de av oss som har kjøpt et Gecube eller Powercolor kort ikke har noen rett til å be om en tilsendt kopi av HL2. Dette fordi de ikke er listet som kvalifiserte partnere Det som allikevel ser ut til å skulle kunne fungere er om man registrerer seg hos "steam" og laster ned HL2 (sammen med en zillion andre som skal dele på båndbredden). Begynner å lure på om det er diverse produsenter som har tatt seg litt store friheter i markedsføringen her, eller om det er jeg som har missforstått helt. Håper inderlig på det siste. Ville bare informere de som kanskje legger dette HL2 tilbudet til grunn for et fremtidig 9600XT/9800pro kjøp. Edit: forandret skrivefeilen "9600pro" til 9800pro Endret 16. januar 2004 av BlondGod
HawP Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) Ville bare informere de som kanskje legger dette HL2 tilbudet til grunn for et fremtidig 9600XT/9600pro kjøp. Kjøp av 9600pro kvalifiserer vel uansett ikke til å få HL2 EDIT: Ser ut som at AIW9600pro kjøpt i Nord Amerika kvalifiserer Men: Q4: Who is eligible for this offer? Customers who purchased a qualifying RADEON™ Technology Graphics Card with the Half-Life® 2 promotional offer (i.e. Customers who received a Half-Life® 2 coupon included with their purchase –or- Customers who received instructions on their cash register receipt to obtain their coupon) and create their STEAM account prior to Half-Life 2 ships qualify for the offer. og ATI is also working with our partners who build graphics cards with RADEON™ Graphics Technology as well as partners who manufacture new computer systems to include this bundle with a number of their products. You can obtain details directly from our partners. Dvs. at det er opp til produsenten av kortet om du får med en HL2 kupong eller ikke... Endret 16. januar 2004 av HawP
BlondGod Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Bekklager Hawp, den 9600pro referansen var ment å skulle være 9800pro, jeg har rettet det opp nå. Jeg hadde samme forståelse av kriteriene som du har, men når jeg skulle signe opp for å få tilsendt HL2 står det i punkt 3, at man skal sende med et utklipp fra det kvalifiserende kortet som enten blir produsert av ATi selv, eller av en ATi partner, noe Power Color og Gecube ikke ser ut til å være i følge ATi sin liste over partnere. Slik jeg forstår det betyr det at alle andre enn amerikanerne må kjøpe 9800XT for å kunne ta nytte av tilbudet, OG, at det må komme fra en av de partnerne som jeg linket til i den første posten. Håper selvfølgelig fortsatt at du har rett og jeg har feil, men er langt fra overbevist.
Snorre123 Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Bekklager Hawp, den 9600pro referansen var ment å skulle være 9800pro, jeg har rettet det opp nå. Er vel bare XT-kortene som selges med HL2 (iallefall i Norge).
BlondGod Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Det verserer så mange meninger om det Snorre123, jeg har ikke sjekket det ut, men mener det har blitt nevnt her på forumet at folk har mottat HL2 "lappen" med 9800pro kortene. mulig det var en "amerikansk" utgave? Godt mulig jeg tar feil, det hadde ikke vært første gang.
Simon Aldra Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Om jeg ikke er veldig utdatert så er det bare XT som ska medfølge HL2. Dette gjelder forsåvidt ikke for HIS Excalibur 9800XT, det kortet leveres ikke med HL2. Dessverre BlondGod.
lavizh Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Bare XT kortene som har HL2 bundle. Men Gecube kortene fikk ikke lappen tidsnok, så de blir ettersendt.
BlondGod Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 okidok, du er nok ikke så utdatert, etter en nærmere sjekk fant jeg ikke HL2 på ATi sine sider. Men nå sitter jeg med lappen min, (ettersendt fra itbutikken) og vet ikke om jeg skal sende inn det de ber om for å tilsendt en CDpakke.. er vel tross alt et spill man kjøper i vanlig retail pakning uansett skulle jeg tro. Poenget med tråden var bare det at jeg trodde jeg fikk muligheten til å få tilsendt en kopi, men at det ikke ser sånn ut allikevel. Jeg skal skrive en email om dette til ATi og høre angående GeCube kortet mitt, så poster jeg resultatet, hvis de svarer da vel og merke. Takk for tilbakemeldingene forresten!
Ducky Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) GeCube og PowerColor er jo kvalifiserte partnere av ati http://www.ati.com/support/partner/list.html Endret 16. januar 2004 av Ducky
Tacritan Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Ikke så nøye likevel, spør du meg. Jeg blir å kjøpe spillet med fin eske og sånt for at det skal ta seg bra ut i hylla mi uansett så steam kan bare være steam for min del.
Cali3D Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Får man egentlig en fullversjon av spillet ? Sett noen plasser på nettet hvor folk har sagt at man får kun en single player versjon av spillet,stemmer dette? Om så,..må man vel uansett kjøpe spillet for å kunne ta i bruk multiplayer delen som for mangen sikkert blir den viktigste delen av spillet.
Vapula Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 [ Bare XT kortene som har HL2 bundle. Men Gecube kortene fikk ikke lappen tidsnok, så de blir ettersendt. Jeg fikk HL2 slippen i bundlen til Hercules sitt 9800pro. Hørtes ut som mye stress med å få HL2 gratis, blir vel å kjøpe den i butikken til slutt.
BlondGod Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 GeCube og PowerColor er jo kvalifiserte partnere av ati http://www.ati.com/support/partner/list.html Fyy fasan så flaut, beklager, men du har jo helt rett, de er støttet av ATi... *sitter i skammekroken nå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå