OG24 Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) Leste litt til, og ser at de kommer i Canvas. Endret 5. august av OG24 dobbelmelding
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august phssøker2025- skrev (1 time siden): Jeg har fått melding jeg også
michelle20 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Marko skrev (5 timer siden): Noen andre som fullførte registreringen og fikk vite hvilken klasse de er med? Sto jeg er i klasse Å?😅😂
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august noen andre som ikke får logget inn på studentportalen etter å ha fullført alle trinnene? Står at brukeren min ikke har tilgang?
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august michelle20 skrev (38 minutter siden): Sto jeg er i klasse Å?😅😂 står klasse x på meg
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august Er det noen som får logget inn på studenportalen i det hele tatt på politihøgskolen sin nettside?
PHS-søker25 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (1 time siden): Er det noen som får logget inn på studenportalen i det hele tatt på politihøgskolen sin nettside? Jeg får ikke logget inn.. 1
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (1 time siden): Er det noen som får logget inn på studenportalen i det hele tatt på politihøgskolen sin nettside? Jeg får logget inn
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2 skrev (3 minutter siden): Jeg får logget inn Hvordan da? Hva logger du inn med? [email protected]? Også det passordet du laga? Fordi det jeg prøvde men kommer ikke inn, står at jeg ikke har tilgang.
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (14 minutter siden): Hvordan da? Hva logger du inn med? [email protected]? Også det passordet du laga? Fordi det jeg prøvde men kommer ikke inn, står at jeg ikke har tilgang. Brukte det ja 1
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2 skrev (8 minutter siden): Brukte det ja Er det viktig å komme inn der før studiestart? Hva står der? Stod at man burde gå inn å sjekke hvordan man klargjore pc-en for studiestart. Var det noe spesielt man måtte gjøre? Og var det noe annet nyttig info på den siden? Hva brukes den egt. Til?
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (5 minutter siden): Er det viktig å komme inn der før studiestart? Hva står der? Stod at man burde gå inn å sjekke hvordan man klargjore pc-en for studiestart. Var det noe spesielt man måtte gjøre? Og var det noe annet nyttig info på den siden? Hva brukes den egt. Til? Har ikke fått satt meg helt inn i hvordan det brukes. Men står en oversikt over datoer for skolestart og ferier. Jeg fulgte bare stegene i lenken jeg fikk på sms fra phs i dag.
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (8 minutter siden): Er det viktig å komme inn der før studiestart? Hva står der? Stod at man burde gå inn å sjekke hvordan man klargjore pc-en for studiestart. Var det noe spesielt man måtte gjøre? Og var det noe annet nyttig info på den siden? Hva brukes den egt. Til? Vet ikke om det er noe jeg får bruk for før skolestart. 1
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Noen her som skal gå i Bodø som skal bo på studentbolig på mørkved?
Marko Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2 skrev (1 time siden): Noen her som skal gå i Bodø som skal bo på studentbolig på mørkved? Meg
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Marko skrev (21 minutter siden): Meg Så hyggelig, skal bo i blokk 20:)
Marko Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) Phssøker2 skrev (3 minutter siden): Så hyggelig, skal bo i blokk 20:) Nice, jeg skal bo i blokk 22 Hvilken etasje fikk du? Endret 5. august av Marko
Anbefalte innlegg