Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Leste litt til, og ser at de kommer i Canvas. 

Endret av OG24
dobbelmelding
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marko skrev (5 timer siden):

Noen andre som fullførte registreringen og fikk vite hvilken klasse de er med? 

Sto jeg er i klasse Å?😅😂

Skrevet
Phssøker2025. skrev (1 time siden):

Er det noen som får logget inn på studenportalen i det hele tatt på politihøgskolen sin nettside?

Jeg får ikke logget inn..

• Liker 1
Skrevet
Phssøker2025. skrev (1 time siden):

Er det noen som får logget inn på studenportalen i det hele tatt på politihøgskolen sin nettside?

Jeg får logget inn

Skrevet
Phssøker2 skrev (8 minutter siden):

Brukte det ja

Er det viktig å komme inn der før studiestart? Hva står der? Stod at man burde gå inn å sjekke hvordan man klargjore pc-en for studiestart. Var det noe spesielt man måtte gjøre? Og var det noe annet nyttig info på den siden? Hva brukes den egt. Til?

Skrevet
Phssøker2025. skrev (5 minutter siden):

Er det viktig å komme inn der før studiestart? Hva står der? Stod at man burde gå inn å sjekke hvordan man klargjore pc-en for studiestart. Var det noe spesielt man måtte gjøre? Og var det noe annet nyttig info på den siden? Hva brukes den egt. Til?

Har ikke fått satt meg helt inn i hvordan det brukes. Men står en oversikt over datoer for skolestart og ferier. Jeg fulgte bare stegene i lenken jeg fikk på sms fra phs i dag. 

Skrevet
Phssøker2025. skrev (8 minutter siden):

Vet ikke om det er noe jeg får bruk for før skolestart. 

• Liker 1
Skrevet
Phssøker2 skrev (1 time siden):

Noen her som skal gå i Bodø som skal bo på studentbolig på mørkved?

Meg

Skrevet (endret)
Phssøker2 skrev (3 minutter siden):

Så hyggelig, skal bo i blokk 20:)

Nice, jeg skal bo i blokk 22

Hvilken etasje fikk du?

Endret av Marko
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...