Politisøker8 Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli (endret) Noen som har rykket frem på ventelistene? Står i ro selv men har hørt om andre som har flytter fremmiver. Endret 26. juli av Politisøker8
Wissyflow Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Politisøker8 skrev (7 timer siden): Noen som har rykket frem på venyelistene? Står i ro selv men har hørt om andre som har flytter fremmiver. Starta på 38 plass i Oslo og er nå 22 plass
bravo Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Angelina W skrev (På 21.7.2025 den 19.29): Selger pensumbøker som man får bruk for i alle 3 år. Kjøpt helt nye i 2022. Noen få markeringer i noen få bøker. Ny pris rundt 11.000kr. Kan hentes i Bodø😊 Inneholder 26 bøker&kompendium. Selges for 5000kr! Er disse solgt?
Student0948 Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Hei! Skal søke til neste år og er nysgjerrig på om noen vet hva poenggrensene er i år. Noen som vet?
phssøker2025- Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli (endret) Student0948 skrev (2 timer siden): Hei! Skal søke til neste år og er nysgjerrig på om noen vet hva poenggrensene er i år. Noen som vet? Poenggrensene er Oslo: 52,6 Stavern: 50,7 Bodø: 47,7 Masse lykke til! Endret 28. juli av phssøker2025- 1
Phssøker2025. Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli phssøker2025- skrev (2 timer siden): Poenggrensene er Oslo: 52,6 Stavern: 50,7 Bodø: 47,7 Masse lykke til! Stavern: 50.8*
Student0948 Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli phssøker2025- skrev (2 timer siden): Poenggrensene er Oslo: 52,6 Stavern: 50,7 Bodø: 47,7 Masse lykke til! Tusen takk😊
phssøker2025- Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Phssøker2025. skrev (29 minutter siden): Stavern: 50.8* Ja, my bad
PHS-søker2025 Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Når kan vi betale semesteravgift, og når får vi første utbetaling fra Lånekassen?
Tongo Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli PHS-søker2025 skrev (3 timer siden): Når kan vi betale semesteravgift, og når får vi første utbetaling fra Lånekassen? Har selv fått første utbetaling i august tidligere. Regner med vi kan betale semesteravgift når vi blir registrert som student og får logget inn
Max123 Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Jeg har flere pensumbøker til B1-studiet. Gi en lyd med hvilke bøker du ønsker så fikser vi en billig pris!
Phssøker2025. Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Max123 skrev (41 minutter siden): Jeg har flere pensumbøker til B1-studiet. Gi en lyd med hvilke bøker du ønsker så fikser vi en billig pris! dm
woopiloopi Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Hei! 2 spørsmål: Når man søker praksisplass, så står det "distrikt" overralt, men ved oppsett av ønsker, er det selve stasjonene man setter opp, kommune etc? Jeg ønsker selv opp i nord norge, men er jo sånn sett et spesifikt område helst, og troms som distrikt er jo ikke akkurat et lite område hehe! I tredje året er det noen fysiske tester som utgjør en del av sluttvurdering slik jeg har forstått det, noen som vet hvilke akkurat øvelser og eventuelt karakterkravene? Spør hovedsakelig om alle, har hørt noe her og der ellers. Takk på forhånd! 1
Anonym s Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli woopiloopi skrev (14 timer siden): Hei! 2 spørsmål: Når man søker praksisplass, så står det "distrikt" overralt, men ved oppsett av ønsker, er det selve stasjonene man setter opp, kommune etc? Jeg ønsker selv opp i nord norge, men er jo sånn sett et spesifikt område helst, og troms som distrikt er jo ikke akkurat et lite område hehe! I tredje året er det noen fysiske tester som utgjør en del av sluttvurdering slik jeg har forstått det, noen som vet hvilke akkurat øvelser og eventuelt karakterkravene? Spør hovedsakelig om alle, har hørt noe her og der ellers. Takk på forhånd! Spm 1: man søker seg til spesifikke stasjoner. For eksempel er jo Bergen vest-politidistrikt, men på ønskelisten setter man opp Bergen sør, Bergen vest, Bergen sentrum☺️ spm 2: alle kommer opp i 3000m (man kan få tilrettelagt svømming om man ikke kan løpe). I styrketester kan du bli trekt opp i situps, pullups, armhevinger og benkpress. Husker ikke de nøyaktige kravene, men alle styrkeøvelsene går på antall reps, bortsett fra benkpress hvor det er 1RM. For kvinner er 65kg karakter A, og 40kg karakter E. For menn er 110kg A og 70kg E. 2
Haaland03 Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Hei. Er det noen som har hørt noe fra suppleringsopptaket eller har rykket fremover på venteliste i dag?
Politisøker8 Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Haaland03 skrev (2 timer siden): Hei. Er det noen som har hørt noe fra suppleringsopptaket eller har rykket fremover på venteliste i dag? Har ikke rykket frem noe selv enda men kjenner en som rykket frem i Oslo på fredag.
michelle20 Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Heii!☺️ Er det noen som vet om det blir laget noe gruppe noe sted med faddergruppene? Eller et sted man får info om ting? Jeg kommer dessverre ikke før på onsdagen uka vi begynner, men er litt redd for at jeg ikke får med meg ulik info og derfor misser ut på en del… har veldig lyst til å bli kjent med resten😇
Anbefalte innlegg