Phssøker25 Skrevet tirsdag kl 16:25 Skrevet tirsdag kl 16:25 Phs-søkerrr skrev (7 minutter siden): 64.1 Oslo 😅 Oi, spørs om det holder😂
Wissyflow Skrevet tirsdag kl 16:27 Skrevet tirsdag kl 16:27 Phssøker25 skrev (1 minutt siden): Oi, spørs om det holder😂 Ser fra opptaksrapporten i fjor at høyeste snitt Oslo var 66 laveste var 50.8🫨
Phssøker25 Skrevet tirsdag kl 16:28 Skrevet tirsdag kl 16:28 Wissyflow skrev (1 minutt siden): Ser fra opptaksrapporten i fjor at høyeste snitt Oslo var 66 laveste var 50.8🫨 Det var selvfølgelig tull😅
Wissyflow Skrevet tirsdag kl 16:32 Skrevet tirsdag kl 16:32 Phssøker25 skrev (3 minutter siden): Det var selvfølgelig tull😅 Det skjønte jeg jo
Marko Skrevet tirsdag kl 16:46 Skrevet tirsdag kl 16:46 Phs-søkerrr skrev (28 minutter siden): 64.1 Oslo 😅 Kan du overføre 10 til meg😅 1
Wissyflow Skrevet tirsdag kl 17:16 Skrevet tirsdag kl 17:16 Marko skrev (30 minutter siden): Kan du overføre 10 til meg😅 Hva har du og hvor har du søkt?
Marko Skrevet tirsdag kl 17:18 Skrevet tirsdag kl 17:18 Wissyflow skrev (Akkurat nå): Hva har du og hvor har du søkt? Bare 49 dessverre og søkte Bodø og Stavern tror du det holder til Bodø?
Wissyflow Skrevet tirsdag kl 17:21 Skrevet tirsdag kl 17:21 Marko skrev (1 minutt siden): Bare 49 dessverre og søkte Bodø og Stavern tror du det holder til Bodø? Historisk sett vil jeg tro det holder til Bodø! 1
PHS-søker25 Skrevet tirsdag kl 19:19 Skrevet tirsdag kl 19:19 Jeg håper virkelig 48,3 er nok for Bodø i år.
Jeeey Skrevet tirsdag kl 19:32 Skrevet tirsdag kl 19:32 Jeg håper 47,4 er nok for Bodø i år, evt Alta
Marko Skrevet tirsdag kl 19:54 Skrevet tirsdag kl 19:54 Har en følelse av at det er mange søkere med 45-50 i snitt som ønsker å prøve seg på Bodø og Alta i år siden snittet falt med hele 5 poeng i fjor
Søker2025 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Phssøker2025. skrev (2 timer siden): 1 dag!!!! Er du sikker på at vi får beskjed imorgen? Står 20. juli alle steder jeg har lest
Marko Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Søker2025 skrev (36 minutter siden): Er du sikker på at vi får beskjed imorgen? Står 20. juli alle steder jeg har lest Du må logge deg inn hele tiden å sjekke i morgen for svar på tilbud kan komme når som helst, og vi får ikke sms på det med en gang før dagen etter tror jeg
OG24 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Ser jeg svarte på tilbud 17.07 klokken 13.19 i fjor. Så da kom nok resultatet ikke mange minuttene før det.
PHS-søker25 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Kanskje det faktisk er en mulighet for at snittet ikke havner mye over 47 i år i Bodø? Blir spennende. Endret 16 timer siden av PHS-søker25 1
Wissyflow Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden PHS-søker25 skrev (34 minutter siden): Kanskje det faktisk er en mulighet for at snittet ikke havner mye over 47 i år i Bodø? Blir spennende. Men hvorfor tror du snittet skal øke igjen i år? I fjor var det under 47. Median og gjennomsnitt er ofte mye høyere som betyr at over halvparten pleier å ha over 50 i snitt uansett. Umulig å si basert på søknadstallene, for de kan være helt ubrukelige
PHS-søker25 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Wissyflow skrev (1 time siden): Men hvorfor tror du snittet skal øke igjen i år? I fjor var det under 47. Median og gjennomsnitt er ofte mye høyere som betyr at over halvparten pleier å ha over 50 i snitt uansett. Umulig å si basert på søknadstallene, for de kan være helt ubrukelige Jeg vet ikke om snittet øker i år, er nok mer en frykt.
Phssøker2025. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Søker2025 skrev (2 timer siden): Er du sikker på at vi får beskjed imorgen? Står 20. juli alle steder jeg har lest ikke sikker, men har stått 20. juli hvert år, har det ikke. og svaret har jo kommet 17. juli hvert år, når man går tilbake på de tidligere diskusjontrådene for phs.
Phssøker2025. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Marko skrev (2 timer siden): Du må logge deg inn hele tiden å sjekke i morgen for svar på tilbud kan komme når som helst, og vi får ikke sms på det med en gang før dagen etter tror jeg Det som er planen, kommer til å sitte limt på samordna imorgen 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå