Phssøker2025. Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Tongo skrev (2 minutter siden): Stavern på 1. plass her med 53,5 og er førstegangssøker. Hadde fysiske 16. mai og har ikke fått melding om utvidet intervju enda så krysser fingrene Herlig, da får vi håpe det går veien for oss 20. juli. Kanskje vi sees! 1
Vallyy Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni PHS-søker2025 skrev (På 27.5.2025 den 8.15): Det kan jeg🫶🏼Selv om jeg håper at noen skriver noe om den stanga før den tid Hvordan gikk det?
phssøker2025- Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Phssøker2025. skrev (1 time siden): Wow, så bra! Første gang dus søker? søker for første gang med 52,3 håper det er nok😬 Andre gang! Søkte i 2021 men har tatt en mastergrad i mellomtiden. Overrasker meg hvis snittet ditt ikke er nok til hvertfall Bodø. Er det aktuelt eller er det kun Stavern som gjelder?
Vallyy Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Får man noe som helst bekreftelse på at man har bestått de fysiske testene? Gruer meg sånn, har test 4 juni!!
PHS-søker2025 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Vallyy skrev (1 time siden): Hvordan gikk det? Det gikk bra! Så at noen over her hadde oppdatert angående stanga, så derfor gjorde ikke jeg det. Men de aller fleste bestod lav kroppsheving, puten på stanga er akkurat slik som på videoene til phs☺️
PHS-søker2025 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Vallyy skrev (2 minutter siden): Får man noe som helst bekreftelse på at man har bestått de fysiske testene? Gruer meg sånn, har test 4 juni!! Man får bekreftelse for hver øvelse. Man må registrere seg hos en instruktør før man går videre
Vallyy Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni PHS-søker2025 skrev (12 minutter siden): Man får bekreftelse for hver øvelse. Man må registrere seg hos en instruktør før man går videre Jeg tenkte på når alt er ferdig, om man får en slags bekreftelse på mail om at de opptaket er bestått
PHS-søker2025 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Vallyy skrev (9 minutter siden): Jeg tenkte på når alt er ferdig, om man får en slags bekreftelse på mail om at de opptaket er bestått Åja skjønner! Nei det får man ikke. Men følte man fikk ganske god bekreftelse etter hver beståtte øvelse, instruktørene registrerer det i et system på iPaden
Phssøker2025. Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni phssøker2025- skrev (8 timer siden): Andre gang! Søkte i 2021 men har tatt en mastergrad i mellomtiden. Overrasker meg hvis snittet ditt ikke er nok til hvertfall Bodø. Er det aktuelt eller er det kun Stavern som gjelder? Jeg bor i sandefjord så håper virkelig jeg kommer inn i stavern å slipper å flytte og studiegjeld osv, så stavern hadde absolutt vært best. Men kommer jeg inn i bodø så får det bare bli sånn
phssøker2025- Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Phssøker2025. skrev (4 timer siden): Jeg bor i sandefjord så håper virkelig jeg kommer inn i stavern å slipper å flytte og studiegjeld osv, så stavern hadde absolutt vært best. Men kommer jeg inn i bodø så får det bare bli sånn Forståelig, det ordner seg helt sikkert! 2
Sunset99 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Noen som har fått innkalling til utvidet intervju denne uka? Når hadde du fysiske tester?
Hettemåke Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Hadde fysiske tester i dag, røk på løpetesten. Hadde 15 meter igjen, det var skikkelig surt! Må bare prøve igjen neste år..
phssøker2025- Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Hettemåke skrev (22 minutter siden): Hadde fysiske tester i dag, røk på løpetesten. Hadde 15 meter igjen, det var skikkelig surt! Må bare prøve igjen neste år.. Så kjedelig… men nå har du tatt del i prosessen og vet hva det går i. Et helt år til å trene til testene nå! 1 1
Marko Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Hettemåke skrev (1 time siden): Hadde fysiske tester i dag, røk på løpetesten. Hadde 15 meter igjen, det var skikkelig surt! Må bare prøve igjen neste år.. Det var flere som røk på løpetesten i dag så jeg.
PHS-søker2025 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Hettemåke skrev (1 time siden): Hadde fysiske tester i dag, røk på løpetesten. Hadde 15 meter igjen, det var skikkelig surt! Må bare prøve igjen neste år.. Utrolig kjedelig.. Masse lykke til neste år🤞🏼 1
PHS-søker2025 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Marko skrev (31 minutter siden): Det var flere som røk på løpetesten i dag så jeg. Var en god del som røk 2 juni også, men fra det jeg så var det flere på som røk på svømming enn på løping
phssøker2025- Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Fikk innkalling til utvidet intervju nå. Hadde fysiske tester 27.mai.
PHS-søker2025 Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni phssøker2025- skrev (9 minutter siden): Fikk innkalling til utvidet intervju nå. Hadde fysiske tester 27.mai. Takk for at du gir beskjed! Og masse lykke til🤞🏼
phssøker2025- Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni PHS-søker2025 skrev (15 minutter siden): Takk for at du gir beskjed! Og masse lykke til🤞🏼 Tusen takk!
Echo35 Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Når kan de som hadde fysisk tester 3.juni forvente å få innkalling til utvidet intervju?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå