phssøker2025- Skrevet 6. august Skrevet 6. august Echo35 skrev (5 minutter siden): Får heller ikke meg inn på studentportalen, men alt annet. Noen som har tips? Når signerte du sikkerhetsdokumentene? Tok nærmere et døgn før jeg fikk tilgang
Echo35 Skrevet 6. august Skrevet 6. august phssøker2025- skrev (Akkurat nå): Når signerte du sikkerhetsdokumentene? Tok nærmere et døgn før jeg fikk tilgang Signerte alt sammen.
Echo35 Skrevet 6. august Skrevet 6. august Echo35 skrev (Akkurat nå): Signerte alt sammen. For 1 time siden
phssøker2025- Skrevet 6. august Skrevet 6. august Echo35 skrev (22 minutter siden): For 1 time siden Da må du nok belage deg på å vente litt lengre
Echo35 Skrevet 6. august Skrevet 6. august phssøker2025- skrev (1 minutt siden): Da må du nok belage deg på å vente litt lengre Allright. Takk for svar! 1
LIMA77 Skrevet 6. august Skrevet 6. august phssøker2025- skrev (35 minutter siden): Når signerte du sikkerhetsdokumentene? Tok nærmere et døgn før jeg fikk tilgang Hvilket sikkerhetsdokument er det snakk om?
phssøker2025- Skrevet 6. august Skrevet 6. august LIMA77 skrev (15 minutter siden): Hvilket sikkerhetsdokument er det snakk om? Ligger på servicenow appen 1
Tongo Skrevet 7. august Skrevet 7. august Phssøker2025. skrev (12 timer siden): kommer inn nå Kom inn nå jeg også 1
Bumblebee1337 Skrevet fredag kl 14:00 Forfatter Skrevet fredag kl 14:00 Gratulerer til alle som kom inn 👏🏼 Til dere som ikke kom inn, prøv igjen og ikke gi opp hvis dette er drømmen. Snakker fra egen erfaring her. Tråden vil nå stenges snart, husk å ikke dele sensitiv informasjon med andre uten å være 110% sikker på hvem du snakker med…. 2 2
Anbefalte innlegg