phssøker2025- Skrevet onsdag kl 10:52 Skrevet onsdag kl 10:52 Wissyflow skrev (15 minutter siden): Har dere jobb ved siden av, og hvor mye planlegger dere å jobbe? Ikke enda, men «må» ha. Har du?
Wissyflow Skrevet onsdag kl 10:59 Skrevet onsdag kl 10:59 phssøker2025- skrev (6 minutter siden): Ikke enda, men «må» ha. Har du? Har jobb hjemme, så drsr enn så lenge hjem å jobber. Hvor ofte tenker du å jobbe og tenker du å kunne skippe noe undervisning for å jobbe? Føler meg nødt til det, men er redd jeg blir dømt da. Har hund og sånt, så kan ikke la han være hjemme en hel skoledag + jobb etter skolen; så må droppe innimellom for å jobbe og ta vare på han
phssøker2025- Skrevet onsdag kl 11:14 Skrevet onsdag kl 11:14 Wissyflow skrev (13 minutter siden): Har jobb hjemme, så drsr enn så lenge hjem å jobber. Hvor ofte tenker du å jobbe og tenker du å kunne skippe noe undervisning for å jobbe? Føler meg nødt til det, men er redd jeg blir dømt da. Har hund og sånt, så kan ikke la han være hjemme en hel skoledag + jobb etter skolen; så må droppe innimellom for å jobbe og ta vare på han Helt forståelig, tror ingen dømmer deg for det! Jeg leier både ved Studiested og ved min tidligere studentby, så jeg er avhengig av å jobbe både for det og for å kunne fly hjem så ofte som mulig. Tror vi er mange som er avhengige av å jobbe. Da må man fort hoppe over undervisning i ny og ne. Man er jo selv ansvarlig for egen læring. I jobben jeg ser etter er det kun dagtid, så vet ikke enda hvordan jeg skal gjøre det. Vil jo selvfølgelig være i flest mulig forelesninger.
Wissyflow Skrevet onsdag kl 11:58 Skrevet onsdag kl 11:58 phssøker2025- skrev (42 minutter siden): Helt forståelig, tror ingen dømmer deg for det! Jeg leier både ved Studiested og ved min tidligere studentby, så jeg er avhengig av å jobbe både for det og for å kunne fly hjem så ofte som mulig. Tror vi er mange som er avhengige av å jobbe. Da må man fort hoppe over undervisning i ny og ne. Man er jo selv ansvarlig for egen læring. I jobben jeg ser etter er det kun dagtid, så vet ikke enda hvordan jeg skal gjøre det. Vil jo selvfølgelig være i flest mulig forelesninger. Jaa, er vanskelig. Man er litt eldre med mer ansvar, som krever at man må kombinere og prioritere hva som skal gjøres. Da må auditorie og klasserom-tid settes bort noe og sørge for egeblæring.. vanskelig det der.. 1
LIMA77 Skrevet onsdag kl 12:16 Skrevet onsdag kl 12:16 Men blir ikke undervisningen tatt opp slik at man kan se det hjemme?
phssøker2025- Skrevet onsdag kl 12:24 Skrevet onsdag kl 12:24 LIMA77 skrev (7 minutter siden): Men blir ikke undervisningen tatt opp slik at man kan se det hjemme? Om den blir tatt opp vet jeg ikke, men håper powerpoint blir gjort tilgjengelig
Wissyflow Skrevet onsdag kl 12:44 Skrevet onsdag kl 12:44 phssøker2025- skrev (18 minutter siden): Om den blir tatt opp vet jeg ikke, men håper powerpoint blir gjort tilgjengelig Usikker på om det blir tatt opp, men jeg er en person som tbh hater å sitte i klasserom as. Mister helt fokus av det, så håper forelesningsmateriell blir lagt ut
phssøker2025- Skrevet onsdag kl 12:54 Skrevet onsdag kl 12:54 Wissyflow skrev (9 minutter siden): Usikker på om det blir tatt opp, men jeg er en person som tbh hater å sitte i klasserom as. Mister helt fokus av det, så håper forelesningsmateriell blir lagt ut Vil tro det, er vel vanlig meg bekjent på de fleste studier!
woopiloopi Skrevet onsdag kl 13:51 Skrevet onsdag kl 13:51 Spørsmål! Har noen fått info ang fadderuka i Oslo? Har registrert meg så kommer inn på canvas, StudentWeb osv osv, men hvor ser dere klasse, for akkurat det skjønner jeg ikke hvor jeg skal se?
phssøker2025- Skrevet onsdag kl 14:00 Skrevet onsdag kl 14:00 woopiloopi skrev (8 minutter siden): Spørsmål! Har noen fått info ang fadderuka i Oslo? Har registrert meg så kommer inn på canvas, StudentWeb osv osv, men hvor ser dere klasse, for akkurat det skjønner jeg ikke hvor jeg skal se? Når jeg trykker på «studier» på Studentweb får jeg opp hvilken klasse jeg er i. Dette er Stavern, vet ikke om det er likt for Oslo 1
Tongo Skrevet onsdag kl 14:37 Skrevet onsdag kl 14:37 Noen i Stavern som har fått vite noe om fadderuka?
Wissyflow Skrevet onsdag kl 14:43 Skrevet onsdag kl 14:43 Tongo skrev (5 minutter siden): Noen i Stavern som har fått vite noe om fadderuka? Som vanlig er det ikke en dritt info, så det er jo gøy 1
Max123 Skrevet onsdag kl 14:45 Skrevet onsdag kl 14:45 (endret) Forelesninger blir ikke tatt opp, men de fleste PP-blir lagt ut på canvas. Alt av fysisk makt er obligatorisk, samt spesifikke deler av politipatruljen, og enkelte forelesninger av noen av de andre emnene (dette blir nok opplyst om ved oppstart). Når det er sagt er ikke PHS et studie man bare kan «lese seg til hjemme». Det stilles høye forventninger til studentene og deres kompetanse for å blant annet bestå praksisåret. Denne kompetansen opparbeides i B1. Endret onsdag kl 14:50 av Max123 2
Wissyflow Skrevet onsdag kl 14:59 Skrevet onsdag kl 14:59 Max123 skrev (13 minutter siden): Forelesninger blir ikke tatt opp, men de fleste PP-blir lagt ut på canvas. Alt av fysisk makt er obligatorisk, samt spesifikke deler av politipatruljen, og enkelte forelesninger av noen av de andre emnene (dette blir nok opplyst om ved oppstart). Når det er sagt er ikke PHS et studie man bare kan «lese seg til hjemme». Det stilles høye forventninger til studentene og deres kompetanse for å blant annet bestå praksisåret. Denne kompetansen opparbeides i B1. Nå er det for min del ikke snakk om å sitte hjemme hele dagen, da kunne keg latt være å flytte til stavern; men å måtte bite i det sure eple og måtte skippe en i ny og ne for å ta en vakt. Trenger penger for overlevelse
Phssøker2025. Skrevet onsdag kl 17:20 Skrevet onsdag kl 17:20 Tongo skrev (19 timer siden): Oppdater meg kommer inn nå 1
phs24 Skrevet onsdag kl 18:30 Skrevet onsdag kl 18:30 (endret) Om noen er intr har jeg bøkene jeg brukte fra 2022 til 2025, b1-b3 til salgs. De fremstår nærmest ubrukt:p Endret onsdag kl 18:30 av phs24
Phssøker2025. Skrevet onsdag kl 18:51 Skrevet onsdag kl 18:51 (endret) noen her som kom i klasse X? (Stavern) Endret onsdag kl 18:51 av Phssøker2025.
Phs-søkerrr Skrevet onsdag kl 18:57 Skrevet onsdag kl 18:57 Phssøker2025. skrev (1 time siden): kommer inn nå Hvordan løste det seg for deg?:) Har samme problem
Phssøker2025. Skrevet onsdag kl 19:07 Skrevet onsdag kl 19:07 Phs-søkerrr skrev (9 minutter siden): Hvordan løste det seg for deg?:) Har samme problem jeg fulgte alle stegene i meldingen (funket ikke) så jeg sendte phs en mail, også var det fiksa, de sa det bare trengte litt tid, men tror de fikset det for meg fort. 1
Echo35 Skrevet onsdag kl 19:43 Skrevet onsdag kl 19:43 Får heller ikke meg inn på studentportalen, men alt annet. Noen som har tips?
Anbefalte innlegg