Echo35 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vallyy skrev (1 minutt siden): Hva ble snittet for alta? Skyhøyt! Nesten 57!
Vallyy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vallyy skrev (1 minutt siden): Wow! Kan du sende screenshot? Echo35 skrev (2 minutter siden): Skyhøyt! Nesten 57!
Søker2025 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Kom inn i Bodø! Håper litt på å komme inn i Stavern via venteliste da det er nærmere, men veldig fornøyd nå ja
Anonym s Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Bodøstudenter! Jeg kjenner noen som leier ut en enebolig sentralt i Bodø! Perfekt beliggenhet. Selv ville jeg bodd i området rundt Bodøbyen enn på Mørkved hvor skolen ligger. Mye mer liv og kjekt å bo nær sentrum. Veldig grei pris i forhold til mye annet som leies ut! Strøm og internett inkludert https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=412949860
PHS-søker2025 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gratulerer til alle sammen👮🏼Noen som vet når vi får informasjon angående skolestart i Oslo? Trodde det skulle stå i svarbrevet
Echo35 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Fikk noen info om studiestart? Det stod ingenting på samordna 1
Vlp Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gratulerer til oss alle - og lykke til til alle som eventuelt sitter på venteliste! Angående informasjon om oppstart og div vil jeg anta det enten kommer med selve brevet om opptaket når det slippes til helgen - eller etter svarfristen 24. juli! Før den tid syns jeg alle skal gi seg selv en klapp på skulderen og puste letta ut - det er nå det begynner! 🎉 4
Phssøker2025. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden PR01 skrev (2 timer siden): Kom inn i stavern, sees vi?🥳🥳 Jepp, vi sees, kom inn i stavern jeg og
PHS-søker25 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Er det slik at noen tidligere har anbefalt å ikke bo på mørkved i Bodø, eller tar jeg helt feil nå? Endret 5 timer siden av PHS-søker25
Vlp Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi fikk forøvrig brev om oppmøte for Oslo nå, regner med at det er samme oppstart for samtlige. 11. august 😁
Tongo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Echo35 skrev (1 time siden): Fikk noen info om studiestart? Det stod ingenting på samordna Står hos meg at oppmøte er 11. august 09:30 for ID-sjekk i Stavern, deretter offisiell åpning av studie kl 10:00 Endret 4 timer siden av Tongo
phssøker2025- Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Noen gutter som som er interessert i å finne sted å bo sammen i Stavern? G24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå