Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Phssøker25 skrev (1 minutt siden):

Oi, spørs om det holder😂

Ser fra opptaksrapporten i fjor at høyeste snitt Oslo var 66 laveste var 50.8🫨

Skrevet
Wissyflow skrev (Akkurat nå):

Hva har du og hvor har du søkt?

Bare 49 dessverre og søkte Bodø og Stavern

tror du det holder til Bodø? 

Skrevet
Marko skrev (1 minutt siden):

Bare 49 dessverre og søkte Bodø og Stavern

tror du det holder til Bodø? 

Historisk sett vil jeg tro det holder til Bodø! 

• Liker 1
Skrevet

Har en følelse av at det er mange søkere med 45-50 i snitt som ønsker å prøve seg på Bodø og Alta i år siden snittet falt med hele 5 poeng i fjor

Skrevet
Søker2025 skrev (36 minutter siden):

Er du sikker på at vi får beskjed imorgen? Står 20. juli alle steder jeg har lest

Du må logge deg inn hele tiden å sjekke i morgen for svar på tilbud kan komme når som helst, og vi får ikke sms på det med en gang før dagen etter tror jeg

Skrevet

Ser jeg svarte på tilbud 17.07 klokken 13.19 i fjor. Så da kom nok resultatet ikke mange minuttene før det.

Skrevet
PHS-søker25 skrev (34 minutter siden):

Kanskje det faktisk er en mulighet for at snittet ikke havner mye over 47 i år i Bodø? Blir spennende.

Men hvorfor tror du snittet skal øke igjen i år? I fjor var det under 47. Median og gjennomsnitt er ofte mye høyere som betyr at over halvparten pleier å ha over 50 i snitt uansett. Umulig å si basert på søknadstallene, for de kan være helt ubrukelige

Skrevet
Wissyflow skrev (1 time siden):

Men hvorfor tror du snittet skal øke igjen i år? I fjor var det under 47. Median og gjennomsnitt er ofte mye høyere som betyr at over halvparten pleier å ha over 50 i snitt uansett. Umulig å si basert på søknadstallene, for de kan være helt ubrukelige

Jeg vet ikke om snittet øker i år, er nok mer en frykt. 

Skrevet
Søker2025 skrev (2 timer siden):

Er du sikker på at vi får beskjed imorgen? Står 20. juli alle steder jeg har lest

ikke sikker, men har stått 20. juli hvert år, har det ikke. og svaret har jo kommet 17. juli hvert år, når man går tilbake på de tidligere diskusjontrådene for phs. 

Skrevet
Marko skrev (2 timer siden):

Du må logge deg inn hele tiden å sjekke i morgen for svar på tilbud kan komme når som helst, og vi får ikke sms på det med en gang før dagen etter tror jeg

Det som er planen, kommer til å sitte limt på samordna imorgen 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...