Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen andre som får opp det? Men jeg får også opp emner ved for eks UiO 

Endret av Marko
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp kun dette? Noen som vet hvordan jeg kan få opp emner når slik varsel kommer opp? 

IMG_0448.png

Skrevet
Ray_ skrev (3 minutter siden):

Får opp kun dette? Noen som vet hvordan jeg kan få opp emner når slik varsel kommer opp? 

IMG_0448.png

Hvis du trykker øverst i menyen hva får de opp der da? 

Skrevet
Marko skrev (21 minutter siden):

Hvis du trykker øverst i menyen hva får de opp der da? 

Får opp kun pålogging 

IMG_0449.png

Skrevet
Ray_ skrev (5 minutter siden):

Får opp kun pålogging 

IMG_0449.png

Litt rart, men du trenger ikke å stresse over det for jeg tror ikke at det har noe å si for opptaket

Skrevet
Marko skrev (4 minutter siden):

Litt rart, men du trenger ikke å stresse over det for jeg tror ikke at det har noe å si for opptaket

Off, e så stressa for å ikke komme inn, har litt for lavt snitt og er ikke så motivert for å ta opp fag å søke igjen neste år:/

Skrevet

Les i tidligere tråder. Dette har absolutt ingen sammenheng så er ikke vits å stresse med det. Man får jo uansett ikke studieplass før man har takket ja i samordna opptak, så er bare en bug som gjør at man får logget inn på studentweb 

Skrevet
Ray_ skrev (14 minutter siden):

Off, e så stressa for å ikke komme inn, har litt for lavt snitt og er ikke så motivert for å ta opp fag å søke igjen neste år:/

Hva har du i snitt?

Skrevet
Ray_ skrev (13 minutter siden):

Skjønner at du er stressa for å ikke komme inn, det gjør jeg og mange andre å, selv om jeg har 49 er jeg også stressa for å ikke komme inn for da må jeg gjennom alt på nytt og ta nye fag osv. vi får håpe på det beste. Som sagt dette har 100% ikke noe sammenheng med studieplass å gjøre

Skrevet
PHS-søker2025 skrev (11 minutter siden):

Hva har du i snitt?

For lavt. 45 konkurranse poeng og drømmen er å bli politi 🤩🥲

Skrevet
Ray_ skrev (5 minutter siden):

For lavt. 45 konkurranse poeng og drømmen er å bli politi 🤩🥲

Dersom det er drømmen tar du opp fag dersom du ikke kommer inn!🤩 

Skrevet
phssøker2025- skrev (13 minutter siden):

Dersom det er drømmen tar du opp fag dersom du ikke kommer inn!🤩 

Forsåvidt enig:) E bare ikke helt motivert å begynne å ta opp fag igjen

Skrevet
Ray_ skrev (15 timer siden):

Forsåvidt enig:) E bare ikke helt motivert å begynne å ta opp fag igjen

For meg var det også demotiverende å skulle ta opp fag enda ett år, men trust me. Tok opp fag i tre år før det endelig gikk min vei, og nå er jeg evig takknemlig for at jeg aldri ga opp! Ferdig med første året og trives så ekstremt!! 

Skrevet
Anony m skrev (6 minutter siden):

For meg var det også demotiverende å skulle ta opp fag enda ett år, men trust me. Tok opp fag i tre år før det endelig gikk min vei, og nå er jeg evig takknemlig for at jeg aldri ga opp! Ferdig med første året og trives så ekstremt!! 

Hva tror du snittet blir i Bodø og Stavern?

Skrevet
Marko skrev (7 minutter siden):

Hva tror du snittet blir i Bodø og Stavern?

Heeelt umulig å forutsi. Alle har jo forskjellige snitt og man blir gal av å gå rundt å spekulere.. e nok bare å vente tålmodig på at 20.juli skal komme

Skrevet
Anony m skrev (2 minutter siden):

Heeelt umulig å forutsi. Alle har jo forskjellige snitt og man blir gal av å gå rundt å spekulere.. e nok bare å vente tålmodig på at 20.juli skal komme

Vet at det er helt umulig, men tror du snittet i Bodø blir høyere enn 49 i år?

Skrevet
Marko skrev (4 minutter siden):

Er jo ikke så mange flere søkere i år enn i fjor, så vil jo ikke tro at snittet blir veldig mye høyere. Ikke over 5, det har jeg liten tro på. Men som sagt umulig å si.

Skrevet
6 minutes ago, Marko said:

Du svarer på ditt eget spørsmål. Hva skjedde med å feire over å bli funnet egnet? 😁 På tide å dra frem badebuksa og solbrillene og bare la tiden gå i litt over en uke til, så får du et svar da. ❤️ Akkurat nå er det ingen som vet noe som helst.

• Hjerte 1
Skrevet
Vlp skrev (18 minutter siden):

Du svarer på ditt eget spørsmål. Hva skjedde med å feire over å bli funnet egnet? 😁 På tide å dra frem badebuksa og solbrillene og bare la tiden gå i litt over en uke til, så får du et svar da. ❤️ Akkurat nå er det ingen som vet noe som helst.

Bare å gi meg snittet ditt, så vil du ikke høre meg skriver noe🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...