N-4K0 Skrevet fredag kl 16:16 Skrevet fredag kl 16:16 (endret) Jeg har hørt én sang av dem, men det går an. EDIT: Jeg blander alltid sammen The Beach Boys og Beastie Boys, sistnevnte syns jeg går an å høre på, sjekket nettopp ut Beach Boys og det blir for Beatles-aktig for meg, så jeg står over. Liker du blåbær? Endret fredag kl 20:01 av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:39 Skrevet fredag kl 17:39 Vi er veldig glade i blåbær Liker du tyttebærsyltetøy??
Sviskepott Skrevet i går, 09:52 Skrevet i går, 09:52 Det gjør jeg. Like du å plukke litervis av bær selv? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:10 Skrevet i går, 12:10 Det liker vi Liker du å bake julekaker??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 15:14 Skrevet i går, 15:14 (endret) Jeg har ikke brunst i kjøleskapet mitt. Har du sovet i ca 7 timer nå i natt, slik jeg har? Endret i går, 15:14 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:43 Skrevet i går, 17:43 Det har vi ikke Er du sulten nå??
N-4K0 Skrevet i går, 19:30 Skrevet i går, 19:30 Jeg har nettopp spist, så det er jeg ikke. Har DU nettopp spist?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:32 Skrevet i går, 19:32 Det har vi Har du spist snop i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det har vi Har du kjøpt ostebaconpølse på bensinstasjonen i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Har ikke vært på bensinstasjonen i dag. Har du noen gang sovet i 7 timer?
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Nøyaktig 7 timer vet jeg ikke, men både lengre og kortere. Har du opplevd drømmer så livaktige at du trodde det var ekte når du våknet?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det har vi Har du ofte mareritt om nettene??
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er sjelden. Har du sett med egne øyne et byggverk som kan kalles berømt ?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det har vi ikke Er du flink å fikse ting selv??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå