Gå til innhold

IKKE lov til å svare ja eller NEI - leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes overgangen mellom sommer og høst er visuelt penere enn våren. Fargespillet i naturen og den fantastiske endringen som kommer fra den kalde og karakteristiske skarpe høstluften er helt spesiell.

Foretrekker du saftis eller softis?

Skrevet (endret)

Jeg trudde dette var Pepsi og Cola leken ikke "Ikke lov til å svare ja eller nei" leken. 😲😳 

Tilbake til den egentlig leken:

Og ser ut til jeg må svare på min egen. 🤔

TheDarkSycamore - SCM skrev (55 minutter siden):

Ingen av dem faktisk, men hvis det lot seg gjøre, så kunne gjerne hatt en kombinasjon av de to. 😏😏

Har du kombo favoritter av to forskjellige årstider slik jeg har?

Det har jeg, faktisk. 👍

Har du forvekslet denne leken med en annen lek, akkurat nå?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Skrevet

Det hersker full forvirring for å være ærlig. De jeg har deltatt i nå nylig er litt for like hverandre. 

Har du en obskur faktaopplysning om et valgfritt land du kan gjengi uten oppslagsverk eller google?

Skrevet (endret)
SpecialForce skrev (29 minutter siden):

Det hersker full forvirring for å være ærlig. De jeg har deltatt i nå nylig er litt for like hverandre. 

Har du en obskur faktaopplysning om et valgfritt land du kan gjengi uten oppslagsverk eller google?

Handler om og lese overskriften. Det er fort gjort og karve av og til. 😏 Gjør det selv av og til. 😌

Tilbake til leken:

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt Spe. 🤔🤔 Dere andre, bare hopp over denne. 😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Skrevet

Det skjer ikke lengre idag. Det lengste jeg har streamet er faktisk 10 timer nesten i streak. Men det lengste jeg har spilt generelt, da snakker jeg ikke om kun streaming. Da snakker jeg også om vanlig spilling. Det er 32 timer i nesten i strekk. Jeg kommer aldri i verden til og slå den rekorden min der, det får andre gjøre. Det lengste jeg spiller i dag i dag er ca 12-14 timer. 🤗🙃😊

Har du tenkt og ha med deg selv? :dribble::ph34r:

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...