TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ingen av dem faktisk, men hvis det lot seg gjøre, så kunne gjerne hatt en kombinasjon av de to. 😏😏 Har du kombo favoritter av to forskjellige årstider slik jeg har?
SpecialForce Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg synes overgangen mellom sommer og høst er visuelt penere enn våren. Fargespillet i naturen og den fantastiske endringen som kommer fra den kalde og karakteristiske skarpe høstluften er helt spesiell. Foretrekker du saftis eller softis?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ja takk begge deler. 🥰😋 Men med første valg ville jeg har valgt saftig. Spille uno eller vanlig kort?
SpecialForce Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg liker best vanlige kort. Man får mer variasjon og nye kortspill kan være gøy å lære. Bok eller film?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Skrevet 17. august (endret) Jeg trudde dette var Pepsi og Cola leken ikke "Ikke lov til å svare ja eller nei" leken. 😲😳 Tilbake til den egentlig leken: Og ser ut til jeg må svare på min egen. 🤔 TheDarkSycamore - SCM skrev (55 minutter siden): Ingen av dem faktisk, men hvis det lot seg gjøre, så kunne gjerne hatt en kombinasjon av de to. 😏😏 Har du kombo favoritter av to forskjellige årstider slik jeg har? Det har jeg, faktisk. 👍 Har du forvekslet denne leken med en annen lek, akkurat nå? Endret 17. august av TheDarkSycamore - SCM
SpecialForce Skrevet 17. august Skrevet 17. august Det hersker full forvirring for å være ærlig. De jeg har deltatt i nå nylig er litt for like hverandre. Har du en obskur faktaopplysning om et valgfritt land du kan gjengi uten oppslagsverk eller google?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Skrevet 17. august (endret) SpecialForce skrev (29 minutter siden): Det hersker full forvirring for å være ærlig. De jeg har deltatt i nå nylig er litt for like hverandre. Har du en obskur faktaopplysning om et valgfritt land du kan gjengi uten oppslagsverk eller google? Handler om og lese overskriften. Det er fort gjort og karve av og til. 😏 Gjør det selv av og til. 😌 Tilbake til leken: Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt Spe. 🤔🤔 Dere andre, bare hopp over denne. 😏 Endret 17. august av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Skrevet 17. august Den er grei Er du trøtt i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august Skrevet 18. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Den er grei Er du trøtt i dag?? Jeg mente og hoppe over min, ikke @SpecialForce sin da. 😑😑 Uansett, la gå da. 😏😌 Tilbake til leken: Ikke riktig enda. Følger du meg streame hver fredag, lørdag og søndag? 🎮🎮😃😃
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august Vi følger streamen din på søndager Har du vurdert å streame 24 timer i strekk??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august Skrevet 18. august Det skjer ikke lengre idag. Det lengste jeg har streamet er faktisk 10 timer nesten i streak. Men det lengste jeg har spilt generelt, da snakker jeg ikke om kun streaming. Da snakker jeg også om vanlig spilling. Det er 32 timer i nesten i strekk. Jeg kommer aldri i verden til og slå den rekorden min der, det får andre gjøre. Det lengste jeg spiller i dag i dag er ca 12-14 timer. 🤗🙃😊 Har du tenkt og ha med deg selv? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august Vi har ingen planer om det Føler du at søvnen kommer nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:28 Skrevet onsdag kl 22:28 Det har vi Har du skrivekløe nå??
Sviskepott Skrevet torsdag kl 07:11 Skrevet torsdag kl 07:11 Ikke direkte, men jeg presterer jo litt uansett. Har du vanskeligheter med å våkne skikkelig i dag?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:22 Skrevet torsdag kl 12:22 Det har vi ikke Har du vært snopesyk i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå