Rufati Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) Alt annet av BF mods fungerer greit. Vanlig 1.5, EOD osv. Men når jeg prøver å joine et Desert Combat spill kommer jeg ikke inn. Den klarer å koble seg opp mot maskinen, og loader brettet. Men akkurat når jeg skal komme inn på selve gamet, får jeg svart skjerm og Desert Combat lukker seg selv og hopper i Windows. Irriterer meg noe jevlig, ettersom DC er den definitivt beste moden til BF! AHRG! Gidder ikke maset med cd'ene, så lasted ned en 1.5 "no-cd" ting. Har fortsatt orig key osv.. Kan dette være cluet? Isåfall, hvorfor fungerer vanlig BF med online spilling osv da? Endret 16. januar 2004 av Rufati
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Du har fått med deg at DC er oppe i versjon 0.6?
Sgt.Stav Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) slett dc og instalere det på nytt?? DC nick "jaggu-Kara // Sgt.stav" DC Verdens Beste mod! Endret 16. januar 2004 av Sgt.Stav
Kringla' Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Du må huske på at DC krever en del mer enn vanlig BF, prøv å skru ned grafikken og se.
Rufati Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Ble nesten litt fornærma nå.. P4 2.4ghz 800 @ 3ghz Sapphire Radeon 9800np - Zalman Heatpipe (420@320) 512 Twinmos DDR400 Winbond Abit IS7 Dette klarer ikke desert combat uten problemer? hehe, måtte bare.. Det var nok V0.6 som satte en stopper for min del. Lastet den ned nå, er bare å prøve igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå