Gå til innhold

Trenger hjelp med video driver card?

fafa

Anbefalte innlegg

Skrevet

hello jeg trenger hjelp med pcen min .jeg spilte et spill som heter rise if nations og det fikk jeg ikke spilt fordi det kom opp en medling som så slik ut:¨

Error:This video card driver is not supported for use with rise of nations.please download the latest drivers from your manufacturers website.

hvorofr virker ike spillet.hva skal jeg gjøre?

Kan man laste ned video driver card gratis fra nettet?

hvordan kan man eventuelt finne ut hvilken type video card driver jeg har?

jeg har windows 2000 på engelsk

TRENGER HJELP

FAFA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neinei si fort jeg vet ike hvilken skjerm kort jeg har så jeg trenger å laste ned en ny en.. hvordan finner jeg ut hhvilken skjermkort jeg har

Skrevet

hvordan laster jeg ned et nytt driverkort og hvordan sjekker jeg at hvilken driverkort jeg har?????????????????????????????

FAFA

Skrevet

Driverkort? Bare jeg som ikke har hørt den før? :D

Ok, det du må gjøre: Høyreklikk på min datamaskinikonet som du har på skrivebordet(Kan også gå i kontrollpanel->System->Enhetsbehandling).

Bla deg så videre til "Enhetsbehandling". Her får du oversikt over maskinvaren du har. Trykk på "+" som står ved skjermkort, å vips ser du hvilket skjermkort du har. Så kan du gå på google eller hva enn du måtte ønske, å søke etter hjemmesiden til de som har produsert skjermkortet ditt. Forhåpentligvis vil du der finne en kategori "Drivers" eller no. Der søker du, eller trykker deg frem, til ditt grafikkort. Håper dette hjelper deg noe!

Forbehold om Skrivefeil..

Skrevet

husk jeg har windows 2000

??????????????????

på system har jeg general, netwok identifacation,hardware,userprofilesog advanced . hva skal jeg trykke på a...........og videre.........?

FAFA

Skrevet

jge er på devise manager og der har jeg funnet >diplay adapter>ATI mobility m6........... er det skjermkortet mitt?

Skrevet

her må du til produsenten av den Bærbare Maskinen din "dell" osv.

tror ikke ATI har ute drivere til Mobility serien sin. litt rart det der men det fleste bærbare kan kun bruke drivere i fra produsenten av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...