xthal Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Dream Theater Type O Negative Smashing Pumpkins Har faktisk de 3 bandene på playlista nå, skikkelig god og variert slappe-av-musikk
Sakris Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Vel for min egen del så kan det gå veldig mye i: Bel Canto Massive Attack Portishead Men band som Epica (nightwish-inspirert deluxe) går også greit å slappe av til
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Kamelot - Wander der har du avslapping 2k4 skaffe den asap!
carnage Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Windir - Soknardalr (sangen), Saknet, Arntor ein windir, My journey to the end, ++ Satyricon - I en svart kiste Thyrfing - Eldfärd (Thyrfing generelt e ganske avslappande) Burzum har noken herlege rolege og avslappande låta... Endret 19. januar 2004 av carnage
KimNK Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Windir - Soknardalr (sangen), Saknet... Når eg har hørt Saknet får eg lyst å gå ut bak skuret å skyta meg, som Bakken sa. Heidra Bakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå