Gå til innhold

Er Razer BlackWidow V4 et godt tastatur til skriving og programmering?


Anbefalte innlegg

Coop Obs har en Razer-kampanje for tiden (-50%). Jeg slo til på tastaturet Razer BlackWidow V4 (grønne klikkete-taster) til kr 899.50.

Er det noen som har erfaring med dette tastaturet? Jeg har ikke brukt klikkete taster tidligere, bare lineære. Kan jeg forvente færre utilsiktede tastefeil, jeg går fra Pre-Travel-Distance = 1.1 mm til 2.0 mm? Takker for alle svar!

Spoiler

Prisen er -50% av førpris.

Razer BlackWidow V4 gamingtastatur. Mechanical Green Switches Gen-3 (klikkete), kr 899
Razer BlackWidow V4 X gamingtastatur. Mechanical Green Switches Gen-3 (klikkete) , kr 699
Razer Ornata V2 gamingtastatur, kr 624
Razer Ornata V3 X gamingtastatur, kr 469

Razer Naga X gamingmus, kr 547
Razer Deathadder V3 gamingmus, kr 499
Razer Basilisk V3 gamingmus, kr 459
Razer Basilisk V3 X Hyperspeed gamingmus, kr 399
Razer Deathadder V2 mini gamingmus, kr 279

Razer Black Shark V2 gamingheadset, kr 734
Razer Kraken Kitty V2 gamingheadset, kr 599
Razer Black Shark V2 X gamingheadset, kr 419

Razer Gigantus V2 3XL gamingmusematte, kr 339
Razer Gigantus V2 XXL gamingmusematte, kr 284
Razer Gigantus V2 L gamingmusematte, kr 119
Razer Gigantus V2 M gamingmusematte, kr 94

 

Endret av gjest3
skrivefeil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt Blackwidow v4, men Blackwidow v2 og Blackwidow Ultimate (pluss et Razer Anansi). Grønne clicky taster er gode å skrive på, tar litt tid å vende seg til dem hvis man bare har hatt lineære taster.

Problemet her er at jeg flytter litt rundt på mine tastatur, og begge Bllackwidow-tastaturene røyk i ledningsfestet. Første gangen det skjedde, klaget jeg til Razer (var kjøpt derfra), og de var greie nok og ga meg en tilgode-lapp slik at jeg kunne kjøpe nytt.. 🤣

Razer har gode tastatur, og det går nok fint hvis du har tastaturet liggende i ro på et bord hele tiden. Men i disse dager bør selv kablete utgaver ha avtagbare/utskiftbare kabler, syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Er nok litt av den utålmodige typen, så her må det tas noen grep. Jeg får plassere lineærtastaturet lengst inne på roteloftet i 1-2 måneder :-) Da får klikketastaturet tid til å vise hva det duger til.

Jeg er også en tastaturflytter, så takk for kabeltipset!

RAZER BLACKWIDOW V4 : Leveres med avtakbar flettet type A- til type C-kabel for tastaturtilkobling.

Endret av gjest3
Avtakbar kabel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...