Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (32 minutter siden): @Tussi Nå lukter det skikkelig fis på rommet spiser masse grønnsaker tror pleieren blir sur hu som målte blodtrykket måtte stå i drittlukta 😀 Haha jeg hadde ledd i det skjulte 😆 Visste du at når pasienter fiser skriver de FLATUS med store bokstaver i journalen? 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Haha jeg hadde ledd i det skjulte 😆 Visste du at når pasienter fiser skriver de FLATUS med store bokstaver i journalen? Ja du hadde nok det 😀 FLATUS ? ☹️ 2
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja du hadde nok det 😀 FLATUS ? ☹️ Fis på medisinsk 😅 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Fis på medisinsk 😅 Ja 😀 2
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Noe så flaut hele rommet er utfist @Tussi 😀 Får du oksygen? Det kan smelle 😅 (neida) 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (2 minutter siden): Får du oksygen? Det kan smelle 😅 (neida) Hehe nei får ikke det 😀 2
Tussi Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Nå skal det Fises @Tussi Sett igang! 2
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai Tussi skrev (Akkurat nå): Sett igang! Ja Frukt 😀🍇🍇🍈🍈🍉🍉🍊🍊🍋🍋🍌🍌🍍🍍🥑🥑🍎🍎🍏🍏🍐🍐🍑🍑🍒🍒🍓🍓 2
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai (endret) Ligger for det meste på rommet pga fising 😀 @Tussi Endret 9. mai av Maskinfører 2
Tussi Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ligger for det meste på rommet pga fising 😀 @Tussi Du er på sykehus, du kan jo gjøre det i gangene og i kantina 😅 2
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai Tussi skrev (1 minutt siden): Du er på sykehus, du kan jo gjøre det i gangene og i kantina 😅 Tror ikke de liker det samt er en Muslimsk pasient som oppfører seg pertentlig snakket med han i stad jeg begynte og smile når jeg tenkte på Fising så tørr ikke det 😀 2
Tussi Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tror ikke de liker det samt er en Muslimsk pasient som oppfører seg pertentlig snakket med han i stad jeg begynte og smile når jeg tenkte på Fising så tørr ikke det 😀 😅🤣🤣🤣🤣😅 2
Tussi Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Kjøttpudding Potet ertestuing @Tussi 😊 Ja det blir torden av 😆 skal på jobb nå så er borte en stund 2
Vokteren Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Hyret nylig inn en elektriker for å gjøre en jobb i huset. Han trodde han var alene i rommet og slapp en brakar. Han var IKKE alene i rommet. Jeg hadde kommet innom uten å si fra og sto rett bak han og det luktet ikke akkurat blomster. Han ble litt rød i trynet……. 2
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai Tussi skrev (2 minutter siden): Ja det blir torden av 😆 skal på jobb nå så er borte en stund Ja det blir det 😀 Du skal på jobb ja 😀 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå