MaskinfĂžrer Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai Vokteren skrev (4 minutter siden): En normal lukkemuskel klarer Ă„ skille mellom luft og innholdâŠ.. Tja si det đ 1
MR SPEED Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Er bra flyr pĂ„ do Ă„ dritter pĂ„ segâŠ.. sylta infĂŠr hjelper meg daâŠ..som inger fĂŠr malt bra hvis du dere er kvalme 1 tjese ingefĂŠl  vann mĂ„l med neglen opp 1 cm etter pĂ„ helt glass van 15 kvalmen er over đ 1
Vokteren Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (11 timer siden): Er bra flyr pĂ„ do Ă„ dritter pĂ„ segâŠ.. sylta infĂŠr hjelper meg daâŠ..som inger fĂŠr malt bra hvis du dere er kvalme 1 tjese ingefĂŠl  vann mĂ„l med neglen opp 1 cm etter pĂ„ helt glass van 15 kvalmen er over đ Fising er tydeligvis et tema som er helt uavhengig av norsknivĂ„âŠâŠ. 1
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai MaskinfĂžrer skrev (2 minutter siden): @Tussi nĂ„ prompa jeg âșïžâșïž Hehe, stinka det? Jeg skremte noen fra kirka mi, sa jeg mĂ„tte fise da vi var i heisen đ 2
MaskinfĂžrer Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (1 minutt siden): Hehe, stinka det? Jeg skremte noen fra kirka mi, sa jeg mĂ„tte fise da vi var i heisen đ Nei den stinka ikke âșïž hehe i kirken ja âșïžâșïžđ€Łđ€Ł 2
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai MaskinfĂžrer skrev (2 minutter siden): Nei den stinka ikke âșïž hehe i kirken ja âșïžâșïžđ€Łđ€Ł Husker du RĂždstrupa pĂ„ KG? Hun ble helt krakilsk av fising.  2
MaskinfĂžrer Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (7 minutter siden): Husker du RĂždstrupa pĂ„ KG? Hun ble helt krakilsk av fising.  Ja husker henne âșïž 2
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai MaskinfĂžrer skrev (5 minutter siden): Ja husker henne âșïž Hun ble dritsur đ 2
MaskinfĂžrer Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (6 minutter siden): Hun ble dritsur đ Ja jeg vet det âșïžđ€Ł 2
MaskinfĂžrer Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai (endret) Lukta rumpelukt pĂ„ bade @Tussi  sĂ„ spurte pleieren om jeg trenger hjelp av en mann jeg er 36 Ă„r đđ Endret 6. mai av MaskinfĂžrer 2
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Tussi skrev (3 minutter siden): @MaskinfĂžrer fĂ„r du fist pĂ„ sykepleierne? Nei fiser bare nĂ„r jeg er alene đ 1
Tussi Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai MaskinfĂžrer skrev (Akkurat nĂ„): Nei fiser bare nĂ„r jeg er alene đ SĂ„ kjedelig da.... gi dem litt moro i den harde arbeidsdagen... 2
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Tussi skrev (12 minutter siden): SĂ„ kjedelig da.... gi dem litt moro i den harde arbeidsdagen... Ja hun ene tror jeg ikke liker sĂ„nt đ 2
Tussi Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai MaskinfĂžrer skrev (2 minutter siden): NĂ„ prompa jeg âșïžÂ Jeg tror hun ville likt det đ 2
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Satt fast i kantina @Tussi og etter masse grĂžnnsaker Cherrytomater Agurk og paprika sĂ„ fiser jeg som bare det âșïž 2
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Tussi skrev (3 timer siden): Jeg tror hun ville likt det đ Mye mulig âșïž 2
MaskinfĂžrer Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai (endret) @Tussi NĂ„ lukter det skikkelig fis pĂ„ rommet spiser masse grĂžnnsaker tror pleieren blir sur hu som mĂ„lte blodtrykket mĂ„tte stĂ„ i drittlukta đ Endret 8. mai av MaskinfĂžrer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ