Vokteren Skrevet lørdag kl 21:26 Skrevet lørdag kl 21:26 Tussi skrev (6 minutter siden): Noen av dere på dette flyet? Nei. Hvis jeg hadde vært med ville jeg rask nøytralisert lukten med min egen…. 2
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Tror jeg skal løfte beinet inne på kontoret til sjefen i morgen og fise høyt mens jeg skjenker meg en kopp kaffe @Tussi 😀 2
Tussi Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tror jeg skal løfte beinet inne på kontoret til sjefen i morgen og fise høyt mens jeg skjenker meg en kopp kaffe @Tussi 😀 Gjør du det 😁 jeg skal ha muntlig eksamen imorgen, så jeg skal IKKE fise 2
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Gjør du det 😁 jeg skal ha muntlig eksamen imorgen, så jeg skal IKKE fise Ja tror jeg skal det så får de en god latter på kontoret 😀 du skal det ja lykke til 😀 2
Tussi Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja tror jeg skal det så får de en god latter på kontoret 😀 du skal det ja lykke til 😀 Takk, i like måte 😁 2
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Takk, i like måte 😁 Bare koselig 😀 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå