Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Skrevet 2. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Har ikke fese så mye som her om dagen kollig smerter i magen grunn COLA 😵💫😵💫😵💫😵💫 Ja blir det ☺️☺️☺️☺️ 2
Tussi Skrevet 2. april Skrevet 2. april Min verste fisemat er løk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig når jeg skal på jobb.... 2
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Skrevet 2. april Tussi skrev (3 minutter siden): Min verste fisemat er løk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig når jeg skal på jobb.... Ja stemmer det ☺️ 2
Vokteren Skrevet 2. april Skrevet 2. april Tussi skrev (35 minutter siden): Min verste fisemat er løk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig når jeg skal på jobb.... Min verste fisemat er løk, hvitløk, chili, melk, hveteboller, erter og kål….. 2
Tussi Skrevet 2. april Skrevet 2. april Vokteren skrev (Akkurat nå): Min verste fisemat er løk, hvitløk, chili, melk, hveteboller, erter og kål….. Så fiber, hvete og melk? 1
Vokteren Skrevet 2. april Skrevet 2. april Tussi skrev (Akkurat nå): Så fiber, hvete og melk? Noen fiber går fint i mindre mengder. Det andre skaper behov for « å blæse tu bælgen»… 2
Tussi Skrevet 2. april Skrevet 2. april MR SPEED skrev (27 minutter siden): Fiser av popcorn Det popper i mikroen OG i magen 😅 2
Vokteren Skrevet 3. april Skrevet 3. april MR SPEED skrev (13 timer siden): Fiser av popcorn Hvilken lukt og hvor mye volum skaper popcorn ? Noen matsorter skaper gjæraktig lukt. «Eksosen» etter et par løskokte egg stinker derimot svovel. Volumet er også svært forskjellig. 1
Tussi Skrevet 3. april Skrevet 3. april Jeg skal ut og trene med en kollega fra jobb imorgen. Varmet opp med litt bønner ikveld 2
Vokteren Skrevet 4. april Skrevet 4. april Tussi skrev (7 timer siden): Jeg skal ut og trene med en kollega fra jobb imorgen. Varmet opp med litt bønner ikveld Du bør nok løpe bak kollegaen (hvis dere jogger i motvind)….. 2
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Skrevet 30. april Er på sykehus etter masse fis så dreit jeg på meg vært for stoppa i 2 dager ☹️☹️ 1 1
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Skrevet 30. april Hadde jeg ikke ligger med en slange opp i pikken skulle jeg dratt ned buksa og tatt opp fiselydene og spilte de av for @Tussi sikkert fisi 100 ganger 😀😀 2
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Skrevet 30. april Gammel Fiselyd fra 4 September 2023 😀 Fis.aac 2
Tussi Skrevet 30. april Skrevet 30. april Haha. Ja det er masse som kan komplisere fisingen.. .God bedring 😆 2
Vokteren Skrevet 30. april Skrevet 30. april Fulgte min yngste nevø til lekeplassen i går og benyttet sjansen til en fis i friluft, midt blant barnehagebarna. Den bråkte noe mer enn planlagt. Det var første gang jeg har sett guttungen i den verste tiss/bæsj/prompalderen bli flau over at onkelen kunne støye så mye… 2
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Skrevet 30. april Tussi skrev (12 minutter siden): Haha. Ja det er masse som kan komplisere fisingen.. .God bedring 😆 Ja det er masse komplisert fising 😀Blodtrykket er nå Hei nå er blodtrykket mitt på 116/75 og de er fornøyde 😀 2
Vokteren Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (11 minutter siden): Bare jeg ikke driter på meg ☹️ En normal lukkemuskel klarer å skille mellom luft og innhold….. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå