Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo xc90 2003-2006 fornuftig eller ufornuftig kjøp?.


Anbefalte innlegg

Hei jeg har hørt at xc90 first gen er en bil som kan holde lenge hvis den blir godt ivaretatt spesielt med tanke på girkasse og motor, noen kaller den bilen fra helvete andre kaller den for den beste vinterbilen jeg leste et innlegg hvor mannen sa at moren hans, kjøpte en xc90 i 2003 splitter ny og hun bodde i oslo helt til førerkortet måtte klippes i to og her snakker vi om bykjøring, noe som jeg har skjønt er veldig hardt på girkasse og motor kontra dem som ikke driver med bykjøring og når hun solgte den så hadde den kjørt 370.000-380.000 km original motoren var inntakt, men hun hadde byttet girkasse to ganger sett vekk ifra dem så hadde hun ganske lite utgifter på den bilen men jeg har lest om dem, som har spøket og sagt at du bør ha en fet lommebok for og eie en first gen xc90 men det sies at i england så har det ikke vært dokumentert et eneste dødsfall eller ulykke med en xc90...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte og si at jeg kjører alt fra 3000 til 5000 km i året og jeg er veldig nøye på og skifte girkasse olje og motorolje, bruker bilia lier har en xc70 2013 modell kjørt snart 406.000 km original girkasse og motor går som en klokke...

Endret av volvoerfettas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...