Gå til innhold

program som sjekker temp i mitt geforce 3 kort?

AshtraY

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja?

vil gjerne ha eit program som sjekker tempen på 3dkortet mitt så eg kan forbedre overklokkinga mi. Høyrer om mange progs til ATI kort osv, tenkte kanskje mitt kort hadde den muligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høyrer om mange progs til ATI kort osv, tenkte kanskje mitt kort hadde den muligheten?

Dette er kun mulig på ATI sine XT-kort pga en temperaturdiode i GPU

Skrevet
Jeg kan sende zipfila til deg hvis du vil.

IRC, EFnet, #ashtray

sorry blud, eg har ikkje sjekka posten på ei stund..

håper du ikkje satt å venta på meg.

Skrevet (endret)

Du får prøve å hente fra gainward sine sider en gang til. Det funker sikkert en eller annen gang. :)

Endret av Bludd
Skrevet

Hm, vel. ASUS GF3'en min har det. I allefall hvis man skal tro at ASUS Smartdoctor klarer å måle temperaturene på det.

Det jeg håpet på var at gainward hadde et lignende type program, men det er vel ikke vits hvis de ikke har sensorer på kortene sine. :)

Skrevet
Dette er kun mulig på ATI sine XT-kort pga en temperaturdiode i GPU

Bare tull...Har ett Gainward GeForce FX 5900 kort og der kan jeg lese av både kjernetemperatur og omgivelsestemperatur.

Skrevet

Stemmer det. Siden trådstarter skrev om alle ATI-prog, som kunne vise temp, ville jeg bare få frem at det kun gjaldt XT-kortene. Hvilke FX kort har også denne muligheten? 5800 og 5900?

Skrevet

ikke for å være nebbete her men når jeg har samme kortet og driver med overklokking av det, er det da vanskelig å forstå at jeg vet at det ikke finnes en slik sensor.

Og alle dere som skriver: "Jeg har det i mitt (ikke kortet det er snakk om)"

Det er ganske uintresant er det ikke det da?

Mvh.

Erik

Skrevet
ikke for å være nebbete her men når jeg har samme kortet og driver med overklokking av det, er det da vanskelig å forstå at jeg vet at det ikke finnes en slik sensor.

Hehe..joa, vi tror deg vi, men når du skriver at du ikke TROR det finnes en slik sensor i kortet i ditt første svar, er det vel ikke så rart at folk fortsetter å gi svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...