Gå til innhold

Vurderer å selge kamera, objektiver og litt utstyr - pris?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge følgende:

Nikon Z6

Nikon Nikkor Z 28 mm f2.8

Nikon Nikkor Z 24-70 mm f/4 S

Nikon Nikkor Z 50 mm f/1.8 S

Nikon FTZ-adapter

Nikon Nikkor AF-S 20 mm f/1.8G ED

Nikon Nikkor AF-S 70-300 mm f f/4.5 - 5.6G ED VR

ViltroxDG-Z Extension Tube 12 + 24 mm

Fotodiox Pro TLT ROKR tilt-shift + Mamiya 45mm f/2.8

Har også en del annet utstyr som Peak Design kamerastropp, Peak Design Capture Camera Clip v3, trådløs fjernkontroll, 3 blitser, minnekort og annet smått som passer til.

Kamerahuset er godt brukt. Øyemuslingen har revnet i gummien, gummilokkene til kontaktene har utvidet seg og henger ikke særlig godt fast, liten ripe i toppskjermen, et hakk under ved stativfestet som jeg ikke vet om bare er et hakk eller faktisk et brudd og minnekortet må presses inn med lokket når det skal lukkes. Ingen av disse manglene er avgjørende for bruken av kameraet og de to første kan fikses for noen hundrelapper (eller mindre om en handler fra eBay), men det er jo klart at en eventuell kjøper ikke vil betale full pris.

Nikon Nikkor Z 50 mm f/1.8 S mangler den hvite prikken på toppen. Kan også sikkert kjøpes på eBay. Dette er kun en kosmetisk mangel. 

Alt annet er i god stand.

 

Jeg må ikke selge, men vurderer det hvis dette faktisk har en verdi. Hva tror dere dette kan selges for, og er det best å prøve å selge samlet eller dele det opp?

Endret av Dr. Brodsky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rundt 20 000 toppen om man er maks heldig med salg (i dyrtid er det kjøpers marked)

24-70 f4 og 50 1.8 kan bundles med. men ville vært obs med risikoen at noe ikke blir solgt.

(kamera kan og bundles med 28 mm men vil fraråde selge den løst)

 

Endret av joandreas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...