Gå til innhold

Cassidy Tvillingene sin Brustråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (1 time siden):

For å være litt kverulant - dere skrev i førstepost at man kan poste bilder av brus man liker, står ingenting om at man MÅ poste bilde :p kanskje greit å redigere førstepost hvis dere helst vil at man skal poste bilder.

Jeg syns dóg det er greit å ikke ha det som et krav, for bildekrav i hvert innlegg blir for min del litt "masete", både å måtte google bilder og å ha hver side full av bilder av div. brus.

Nå har Cassidy Tvillingene endret det fra kan til skal.😊😊

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (På 24.5.2024 den 8:49 AM):

Testa den her smakte pyton

IMG_6352.png

Jeg har ikke funnet denne på butikk enda, men kommer vel etterhvert. Skal uansett prøves selv om jeg kanskje ikke liker den.

For øyeblikket nytes kjølig Sprite Zero etter plenklipping i litt for høy varme i direkte sollys.

Sprite Zero - 1.5l flaske | Meny.no

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke funnet denne på butikk enda, men kommer vel etterhvert. Skal uansett prøves selv om jeg kanskje ikke liker den.

For øyeblikket nytes kjølig Sprite Zero etter plenklipping i litt for høy varme i direkte sollys.

Sprite Zero - 1.5l flaske | Meny.no

Den der har ikke Cassidy Tvillingene smakt men vi har litt komplekser mot sukkerfribruser men det er nå oss to da.😊😊

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 timer siden):

2 sånne her oxo nå

kjøpte 10 er 4 for 5 

IMG_6397.jpeg

Mener jeg har sett denne i butikken her, kanskje jeg skulle prøve den hvis den er å få kjøpt her. Men jeg blir sannsynligvis skuffet siden jeg syns smaksatt vann har altfor lite smaksstyrke.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Mener jeg har sett denne i butikken her, kanskje jeg skulle prøve den hvis den er å få kjøpt her. Men jeg blir sannsynligvis skuffet siden jeg syns smaksatt vann har altfor lite smaksstyrke.

Kjøpe en da 👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (8 minutter siden):

Mener jeg har sett denne i butikken her, kanskje jeg skulle prøve den hvis den er å få kjøpt her. Men jeg blir sannsynligvis skuffet siden jeg syns smaksatt vann har altfor lite smaksstyrke.

 

MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Kjøpe en da 👍

Cassidy Tvillingene er enige med MR SPEED vi synes også at du skal kjøpe den.😊😊

Lenke til kommentar

 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

IMG_6397.jpeg

Vel, kveldstur på butikken og Bonaqua Sport Sitron er kjøpt og smakt. Som ventet ble jeg skuffet, jeg kjenner såvidt at det er smak av noe, det kunne like gjerne vært vann fra springen.

0/10 fra meg dessverre.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

 

Vel, kveldstur på butikken og Bonaqua Sport Sitron er kjøpt og smakt. Som ventet ble jeg skuffet, jeg kjenner såvidt at det er smak av noe, det kunne like gjerne vært vann fra springen.

0/10 fra meg dessverre.

Cassidy Tvillingene drikker helst vann fra springen når det kommer til vann. Men vi velger hva som helst av kjøpe vann fremfor sukkerfribruser.😊😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene drikker helst vann fra springen når det kommer til vann. Men vi velger hva som helst av kjøpe vann fremfor sukkerfribruser.😊😊

Joda, jeg skjønner selvsagt det, det blir jo litt sånn pest eller kolera, sukker eller kunstig søtning.

Spørsmålet er liksom, hva er verst? Sukker kommer jo fra en plante, men er ironisk nok ikke bra for kroppen. Men utenom Sprite Zero liker jeg egentlig ikke sukkerfri brus, det smaker overhodet ikke som originalen, så jeg kjøper som regel vanlig brus.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Joda, jeg skjønner selvsagt det, det blir jo litt sånn pest eller kolera, sukker eller kunstig søtning.

Spørsmålet er liksom, hva er verst? Sukker kommer jo fra en plante, men er ironisk nok ikke bra for kroppen. Men utenom Sprite Zero liker jeg egentlig ikke sukkerfri brus, det smaker overhodet ikke som originalen, så jeg kjøper som regel vanlig brus.

Cassidy Tvillingene vet at sukkerholdig brus ikke er bra for kroppen men vi er så brusavhengige. Men japanerne bruker jo Stevia i stedet for sukker i brus og leskedrikker. De hadde en Cola med Stevia i her i Norge som prøve for noen år siden, men den slo ikke an her i landet.😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...