Tussi Skrevet 4. februar Forfatter Skrevet 4. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Fått noen nye Puser da @Tussi ? 😻 Nei, men har noen nye bilder 5
Maskinfører Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Tussi skrev (1 minutt siden): Nei, men har noen nye bilder Du har henne ennå ja 😻 Så nydelig pus ❤️😻 har hun fått navn da ? 😻 2
Tussi Skrevet 4. februar Forfatter Skrevet 4. februar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Du har henne ennå ja 😻 Så nydelig pus ❤️😻 har hun fått navn da ? 😻 Lilly 2
Maskinfører Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Tussi skrev (12 minutter siden): Lilly Lilly ja så fint navn het bestemora mi også ❤️😻 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Tussi skrev (3 timer siden): Nei, men har noen nye bilder Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 3
Tussi Skrevet 4. februar Forfatter Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja hun er skjønn ❤️❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Tussi skrev (4 minutter siden): Ja hun er skjønn ❤️❤️❤️ Ja vi synes at hun er aldeles nydelig.😻😻 3
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:45 Skrevet lørdag kl 21:45 Åssen går det med Lisa da @Tussi ❤️❤️😻😻 1
Tussi Skrevet søndag kl 04:26 Forfatter Skrevet søndag kl 04:26 Maskinfører skrev (6 timer siden): Åssen går det med Lisa da @Tussi ❤️❤️😻😻 Hun ligger her i senga med meg, hun er blitt rampete, liker å ta beina mine😅 3
Maskinfører Skrevet søndag kl 06:18 Skrevet søndag kl 06:18 Tussi skrev (1 time siden): Hun ligger her i senga med meg, hun er blitt rampete, liker å ta beina mine😅 Hehe hun gjør det ja ja bra hun er rampete ❤️😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå