Tussi Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Så søt og fin pus ❤️❤️😻😻 Jeg er blitt så glad i henne ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Tussi skrev (6 minutter siden): Jeg er blitt så glad i henne ❤️ Det forstår jeg hun er fin ❤️❤️😻😻 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Tussi skrev (54 minutter siden): Vi synes at det er en nydelig søt pusekatt.😻😻 1
Tussi Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi synes at det er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja,jeg er helt forelsket i henne 😻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Tussi skrev (17 minutter siden): Ja,jeg er helt forelsket i henne 😻 Det kan vi forstå, for hun er en herlig nydelig søtnos.😻😻🥰🥰♥️♥️ 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Fikk besøk idag fra en i kirka, Hun er redd for katter. Så den første og var usikker på å komme inn. Så kom hun inn og så de tre andre. Så sier hun "are you serious????" 😅😅😁 2
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (53 minutter siden): Fikk besøk idag fra en i kirka, Hun er redd for katter. Så den første og var usikker på å komme inn. Så kom hun inn og så de tre andre. Så sier hun "are you serious????" 😅😅😁 Katter er jo bare snille ❤️❤️😻😻 slipp Lisa bort til henne ❤️❤️😻😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå