Maskinfører Skrevet 30. august Skrevet 30. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Litt tynn 😻😻 Denne pusen skulle vært her nå for jeg deler bil med mus 😀😻 1
Tussi Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Litt tynn 😻😻 Ja de har sultet tidligere... Maskinfører skrev (1 minutt siden): Denne pusen skulle vært her nå for jeg deler bil med mus 😀😻 Haha, ja hun er en aktiv pus, snill også 😻 2
Maskinfører Skrevet 30. august Skrevet 30. august Tussi skrev (1 minutt siden): Ja de har sultet tidligere... Haha, ja hun er en aktiv pus, snill også 😻 Ja hun er nok det 😻 tipper samme vekta som Susi hadde 😻😻 2
Tussi Skrevet 1. september Forfatter Skrevet 1. september Hvordan skal jeg få sove? 20250902_000845.mp4 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Skrevet 2. september Tussi skrev (3 timer siden): Hvordan skal jeg få sove? 20250902_000845.mp4 Vi synes at det er nydelige søte pusekatter.😻😻😻😻 1
Tussi Skrevet 2. september Forfatter Skrevet 2. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi synes at det er nydelige søte pusekatter.😻😻😻😻 Ja. De er herlige ❤️❤️😻😻 1
Maskinfører Skrevet 2. september Skrevet 2. september Tussi skrev (11 timer siden): Hvordan skal jeg få sove? 20250902_000845.mp4 Søte ❤️❤️😻😻 2
Tussi Skrevet 2. september Forfatter Skrevet 2. september Maskinfører skrev (15 minutter siden): Søte ❤️❤️😻😻 Ja. Og nå er alle gode og trygge ❤️❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 2. september Skrevet 2. september Tussi skrev (2 minutter siden): Ja. Og nå er alle gode og trygge ❤️❤️❤️ Det er bra ❤️❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Skrevet 2. september Tussi skrev (3 timer siden): Ja. De er herlige ❤️❤️😻😻 Vi synes at de er skikkelig søte.😻😻 2
Maskinfører Skrevet 3. september Skrevet 3. september Tussi skrev (På 2.9.2025 den 0.09): Hvordan skal jeg få sove? 20250902_000845.mp4 4 søte Puser ❤️❤️😻😻 1 2
Maskinfører Skrevet 4. september Skrevet 4. september Tussi skrev (På 2.9.2025 den 0.09): Hvordan skal jeg få sove? 20250902_000845.mp4 Den svarte og hvite jentepusen kan hete Miss etter katten til postmann pat ? ❤️❤️😻😻 2
Tussi Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september Maskinfører skrev (8 minutter siden): Den svarte og hvite jentepusen kan hete Miss etter katten til postmann pat ? ❤️❤️😻😻 Det kan hun hete ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 4. september Skrevet 4. september Tussi skrev (3 minutter siden): Det kan hun hete ❤️ Ja det kan hun ❤️❤️😻😻 2
Maskinfører Skrevet 5. september Skrevet 5. september Maskinfører skrev (12 timer siden): Den svarte og hvite jentepusen kan hete Miss etter katten til postmann pat ? ❤️❤️😻😻 Åssen har Pusene det idag da @Tussi inne og koser seg i regnværet ? 😻😻 2
Tussi Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september Maskinfører skrev (9 minutter siden): Åssen har Pusene det idag da @Tussi inne og koser seg i regnværet ? 😻😻 Akkurat nå er det sol Men jeg sitter inne og skriver oppgave. Pusene kravler rundt her, har fått våtfor osv 1 2
Maskinfører Skrevet 5. september Skrevet 5. september Tussi skrev (1 minutt siden): Akkurat nå er det sol Men jeg sitter inne og skriver oppgave. Pusene kravler rundt her, har fått våtfor osv Åhh dere har sol der altså 😀 bare regner her på Østlandet 😕 skriver oppgave ja ja men da koser de seg 😀 har den brune fått noe navn da ? 😻 1
Tussi Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Åhh dere har sol der altså 😀 bare regner her på Østlandet 😕 skriver oppgave ja ja men da koser de seg 😀 har den brune fått noe navn da ? 😻 Jeg har lyst å kalle henne Lisa.... 2
Maskinfører Skrevet 5. september Skrevet 5. september Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst å kalle henne Lisa.... Ja men det er jo ett fint navn 😀😻😻 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå