Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (17 minutter siden):

@Tussi åssen går det med Findus og de andre pusene 😻😻

Nå skal mamma til sitt nye hjem imorgen sannsynligvis. Hun er veldig rar, det virker som at hun ikke stoler på meg etter jeg putta henne i bur til sterilisering... ungene går det bra med... 

• Hjerte 3
Skrevet
Tussi skrev (7 minutter siden):

Nå skal mamma til sitt nye hjem imorgen sannsynligvis. Hun er veldig rar, det virker som at hun ikke stoler på meg etter jeg putta henne i bur til sterilisering... ungene går det bra med... 

Hun skal i nytt hjem ja ja hun var litt rar men god hun tålte ikke sterilisering nei 😦😻😻 merkelig hun ikke stoler på deg synes det er rart i og med at hun har vært hos deg lenge  

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Hun skal i nytt hjem ja ja hun var litt rar men god hun tålte ikke sterilisering nei 😦😻😻 merkelig hun ikke stoler på deg synes det er rart i og med at hun har vært hos deg lenge  

Ja, det har aldri vært noe problem,  men etter hun ble sterilisert har hun stort sett bare gjemt seg...

• Hjerte 3
Skrevet
Tussi skrev (36 minutter siden):

Ja, det har aldri vært noe problem,  men etter hun ble sterilisert har hun stort sett bare gjemt seg...

Ja det er veldig rart for kattene våres husket oss selv etter sterilisering 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (På 16.8.2025 den 23.31):

@TussiEr det henne som er sterilisert ? 

Moren, nå er hun omplassert,  u hendene er på hjelpesenteret og jeg har fått 4 unger til som må temmes litt 🙃 skal få bilder av dem imorgen

• Hjerte 4
Skrevet
Tussi skrev (34 minutter siden):

Moren, nå er hun omplassert,  u hendene er på hjelpesenteret og jeg har fått 4 unger til som må temmes litt 🙃 skal få bilder av dem imorgen

Så koselig da håper hun får det bra 😻 4 unger til ja bilder må vi ha 😻

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Her er skitungen. De har massiv diaré, og han fant ut at han skulle skite på gulvet, og ikke bare 1 gang, så nå er alle inne på badet. Skal prøve med ris og fisk med risvann, hvis ikke det hjelper er det dyrlege....

20250819_225908.jpg

Endret av Tussi
  • Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Vi synes at dette er nydelige søte kattepuser.😻😻😻😻

De er nydelige ❤️ skulle bare ønske ham slutta å drite overalt 😅😅😅

• Hjerte 2
Skrevet
Tussi skrev (2 timer siden):

Her er skitungen. De har massiv diaré, og han fant ut at han skulle skite på gulvet, og ikke bare 1 gang, så nå er alle inne på badet. Skal prøve med ris og fisk med risvann, hvis ikke det hjelper er det dyrlege....

20250819_225908.jpg

Ja de var nydelige lignet på Tussi og Gandalf og dem 😻😻😻😻

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Vi synes at hun er nydelig.😻😻

Ja. Hun skal bli trygg og god og få et hjem ❤️

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Det var en av guttene, han og skitungen er gutter. Men skitungen har skjerpa seg

20250821_144125.jpg

Endret av Tussi
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...