Gå til innhold

Kjøpt bolig men angrer - hva er veien ut?


Gjest 1457a...a2e

Anbefalte innlegg

Gjest 1457a...a2e
OMyren skrev (8 timer siden):

Hva er vitsen å skrive så mye når trådstarter ikke er med? Ser ingen svar / respons fra trådstarter. 

Jeg har dessverre ikke kommet så langt enda, men det er blitt postet veldig mange gode svar, synspunkter og poeng i denne tråden. Om jeg «snur» nå blir det et økonomisk tap som setter meg tilbake en del måneder. Jeg er ung og førstegangskjøper og ganske fersk i fulltidsjobb, og presset/det å låse seg til flere ting har nok truffet meg litt hardere enn jeg trodde det skulle, og jeg tenkte ikke nok over dette før valget ble tatt. 
 

Jeg er innstilt på å flytte inn og bo her en periode og gi det en sjanse, og se an salgssituasjonen på et senere tidspunkt for å forhåpentligvis minimere det økonomiske tapet (kanskje til og med tjene på det, ny leil 10 min utfor Oslo kan da ikke være så altfor dumt selv om det skulle komt en korreksjon inni hele suppa, om man lar tiden jobbe for seg). Ting går seg som regel til som mange her sier, og det er jo helt korrekt det. Det er en selveier så utleie er en mulighet om ting fortsatt ikke føles korrekt etter å ha prøvd. 
 

Jeg får prøve å spille best mulig med de korta jeg nå har, takk for alle svar😊

Anonymous poster hash: 1457a...a2e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...