Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Entern skrev (2 timer siden):

Bare en liten stund, så ble det god stemning igjen 😊😊

Var bare jeg som ble forbanna på tvillingene, siden jeg følte de oppførte ikke seg noe snilt mot @MR SPEED❤️.

Følte de mobbet han litt vel mye....

Så da sa jeg i fra....

For det er slik jeg er ❤️

Tror det går greit nå❤️.

Vi var bare uenige❤️❤️.

No hard feelings fra min side ihvertfall ❤️ 

Endret av Oxalidaceaee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (3 minutter siden):

Ja kommer av medisiner mine vær dag inn å de forandrer smaken munnen da vær dag 👎😀

Virker ikke noe særlig det nei ❤️

Det er ikke gøy❤️.

Så da må vi skøye ❤️

Skøye gjør livet bra hver eneste dag ❤️.

 

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (22 timer siden):

@Sviskepott hvor er du ❤️❤️??

HER! :D 💕 Dere skriver og stort sett hygger dere så mye at det blir en novelle å lese meg opp på når jeg til sist lander her. Forsøker å gjøre mange må-gjøre-ting her ute i virkeligheten og da må nettpraten vike. Litt. :) Kommer alltid tilbake til deg og vennene våre. Tobente og firbente. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (56 minutter siden):

HER! :D 💕 Dere skriver og stort sett hygger dere så mye at det blir en novelle å lese meg opp på når jeg til sist lander her. Forsøker å gjøre mange må-gjøre-ting her ute i virkeligheten og da må nettpraten vike. Litt. :) Kommer alltid tilbake til deg og vennene våre. Tobente og firbente. 

Ja, vi har snart skrevet en roman spør du meg :green: :rofl:Hyggelig å se deg og håper du har det bra tross mye å gjøre. Valpen sender deg som alltid entusiastiske hoppene susser og vi ønsker deg en strålende flott dag ❤️😃🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden):

Noen som har peiling på dette her?

Min eksmann sier han vil flytte til USA dersom jeg ikke skriver under.....

Vi har to biologiske barn på 11 og 14 år....

 

 

Screenshot_20240417-101712.png

Screenshot_20240417-101700.png

Jeg aner ikke. Men du kan lage en egen tråd under Juss delen av forumet og spørre der. Vi har flere flinke forumbrukere som er utdannet innen juss og kan svare veldig bra på jussrelaterte spørsmål og problemer. Masse lykke til 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

God morgen alle sammen 😃 håper alle har det bra, koser seg og får en strålende flott onsdag. Valpen og jeg er litt opptatt om dagen, men vi sees nok til kvelden. Klemmer og hoppesusser til alle 🍀☘️😊🐶🥰

God morgen fine deg @Trippelure😂😂😂.

Digger nicket ditt forresten 🏆

Håper du og valpen koser dere 🍀☘️🐶🥰.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke. Men du kan lage en egen tråd under Juss delen av forumet og spørre der. Vi har flere flinke forumbrukere som er utdannet innen juss og kan svare veldig bra på jussrelaterte spørsmål og problemer. Masse lykke til 🍀☘️🐶🥰

Tusen takk for svar @Trippelure❤️.

Prøvde å ringe skatteetaten idag skjønner du, men kom ikke igjennom....

Jeg liker ikke å skrive under på noe jeg ikke skjønner hva er.....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (1 time siden):

Var bare jeg som ble forbanna på tvillingene, siden jeg følte de oppførte ikke seg noe snilt mot @MR SPEED❤️.

Følte de mobbet han litt vel mye....

Så da sa jeg i fra....

For det er slik jeg er ❤️

Tror det går greit nå❤️.

Vi var bare uenige❤️❤️.

No hard feelings fra min side ihvertfall ❤️ 

Du behøver ikke å bli sint eller lei deg på vegne av @MR SPEED 😆 Han kødder og tuller så mye med oss alle og drar det innimellom langt selv, så han fortjener å bli køddet og tullet masse med tilbake (og jeg tror han digger det, for han har bedt meg direkte om å kødde enda mer med han...) :rofl:Det er ingen her som mener noe vondt med det, det er bare vennskapelig. Men jeg skjønner at det innimellom kan virke litt vel drøyt når du ikke har vært her så lenge og sett hvordan han skriver i mange av de andre trådene på lekeplassen. Jeg syns MR SPEED bare er morsom og artig, men jeg ble litt forvirret selv de første gangene jeg leste alt tullet som er her. Vi digger MR SPEED alle sammen og mener aldri å være slem med han 😃🤩🐶🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for svar @Trippelure❤️.

Prøvde å ringe skatteetaten idag skjønner du, men kom ikke igjennom....

Jeg liker ikke å skrive under på noe jeg ikke skjønner hva er.....

Det skjønner jeg godt, lag en egen tråd under emnet Juss, så kommer du nok til å få mange gode svar og råd 🤞😉🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Du behøver ikke å bli sint eller lei deg på vegne av @MR SPEED 😆 Han kødder og tuller så mye med oss alle og drar det innimellom langt selv, så han fortjener å bli køddet og tullet masse med tilbake (og jeg tror han digger det, for han har bedt meg direkte om å kødde enda mer med han...) :rofl:Det er ingen her som mener noe vondt med det, det er bare vennskapelig. Men jeg skjønner at det innimellom kan virke litt vel drøyt når du ikke har vært her så lenge og sett hvordan han skriver i mange av de andre trådene på lekeplassen. Jeg syns MR SPEED bare er morsom og artig, men jeg ble litt forvirret selv de første gangene jeg leste alt tullet som er her. Vi digger MR SPEED alle sammen og mener aldri å være slem med han 😃🤩🐶🥰

Du det gjør jeg som jeg vil med, ellers tusen takk for rådet 🏆❤️.

Her er vi nok uenige ❤️.

Jeg bare spør han jeg, hvis jeg er usikker på hva han mener....

For jeg har vel lov å mene det jeg vil?

Eller er jeg ikke velkommen i tråden da? 

Jeg sier ifra når jeg opplever noe jeg tenker er ugreit mot meg selv eller andre...

Jeg syns erting kan være gøy det, men samtidig synes jeg det er viktig å ta hensyn....

Hvis @MR SPEED er uenig med meg her så får han svare for seg selv....

Viktig å si ifra hvis noen går over streken tenker jeg da....

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...