Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (59 minutter siden): Nå ligger jeg i senga å skriver det bildene ble tatt nei er helt useriøst gjort Bare for moroskyld blir lat å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Ja 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): Nå ligger jeg i senga å skriver det bildene ble tatt nei er helt useriøst gjort Bare for moroskyld blir lat å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja var trist den var solgt ellers ville jeg kjøpt den gode og driftssikre biler fra England 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god lørdag ❤️❤️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Detta ble jo pent da lyng på mor og fars grav 🕯️🕯️🌹🌹❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Fin og god lørdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (14 minutter siden): Fin og god lørdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ostepop= små kinapikker sitat Roy Narvestad 😀 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Fin Buhund sånn hadde familien på 1960 tallet Bamse 😀 @Tussi https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/432235104?ci=3 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Da har jeg bestilt 2 nye Vinterdekk Piggfri Windforce 245/70R16 Pris 3 724,- 1 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Takk for din bestilling Artikkel Beløp Windforce Snowblazer 245/70 R16 111T XL 2 x 1.862 kr 3.724 kr Miljøbidrag 2 x 25 kr 50 kr frakt: Gratis frakt 0 kr Totalbeløp 3.774 kr Oppgitte priser inkluderer MVA, frakt- ekspedisjonsgebyrer innen Norge. Vi har mottatt ordren din. Bestillingsnummer 55801717 Utskrift Order Sammendrag 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (57 minutter siden): Deilig med eget hus 😀 Men du betaler rått for husleie da 😊 2
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Men du betaler rått for husleie da 😊 Gjør jeg ? 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin Buhund sånn hadde familien på 1960 tallet Bamse 😀 @Tussi https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/432235104?ci=3 🐶🐶🥰🥰 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 39 minutter siden Forfatter Skrevet 39 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🐶🐶🥰🥰 ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå