Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:40 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:40 Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg ser den ikke, desverre Jeg ser den jeg litt lenger ned 😀 1 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:41 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:41 Sviskepott skrev (1 minutt siden): ...men jeg ser den, selv om den har kamuflert seg litt. I midten, litt til venstre i bildet. Det er nok et pitbull-ekorn! Ja det stemmer det Pitbull Ekorn 😀 1 1
Tussi Skrevet tirsdag kl 11:41 Skrevet tirsdag kl 11:41 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jeg ser den jeg litt lenger ned 😀 Der ja ❤️ 1 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:43 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:43 Tussi skrev (1 minutt siden): Der ja ❤️ Ja ❤️😀 Ekorn er fine dyr 😀 2
Tussi Skrevet tirsdag kl 11:46 Skrevet tirsdag kl 11:46 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ❤️😀 Ekorn er fine dyr 😀 Ekorn og piggsvin er kule ❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 11:49 Skrevet tirsdag kl 11:49 Maskinfører skrev (6 timer siden): Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ Tussi skrev (12 minutter siden): Jeg ser den ikke, desverre MR SPEED skrev (4 timer siden): Ok slutter hadde dere Sviskepott skrev (3 timer siden): Misforståelser er til for å løses. Fred og harmoni til alle i tråden. Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ 2
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 11:51 Skrevet tirsdag kl 11:51 Helt sikker på at selv ekorn hadde kunnet bli trivelige kjæledyr. 1
Tussi Skrevet tirsdag kl 11:59 Skrevet tirsdag kl 11:59 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ God tirsdag ❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:00 Skrevet tirsdag kl 12:00 Sviskepott skrev (7 minutter siden): Helt sikker på at selv ekorn hadde kunnet bli trivelige kjæledyr. Det tror vi også.🐿️🐿️🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:00 Skrevet tirsdag kl 12:00 Tussi skrev (Akkurat nå): God tirsdag ❤️ ♥️♥️ 2
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 12:11 Skrevet tirsdag kl 12:11 Åhh...jeg fikk lyst på noe godt å spise mens jeg sitter her på nett. Har dere noe der dere er? 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:47 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:47 Tussi skrev (1 time siden): Ekorn og piggsvin er kule ❤️ Ja de er det ❤️😀 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:47 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:47 Tussi skrev (48 minutter siden): God tirsdag ❤️ God Tirsdag ❤️ 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:48 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:48 Sviskepott skrev (36 minutter siden): Åhh...jeg fikk lyst på noe godt å spise mens jeg sitter her på nett. Har dere noe der dere er? Pizza 😀 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:49 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:49 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (59 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:21 Skrevet tirsdag kl 13:21 God dag morn @Maskinfører @Tussi @Sviskepott 4
Tussi Skrevet tirsdag kl 13:22 Skrevet tirsdag kl 13:22 MR SPEED skrev (Akkurat nå): God dag morn @Maskinfører @Tussi @Sviskepott God ettermiddag 🙃❤️ 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:25 Skrevet tirsdag kl 13:25 @Maskinfører så bilde legger et fra deg så det ikke fra meta quest 3 fa men mobil så jeg prøver bare hjelpe litt der da 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå