MR SPEED Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden MR SPEED skrev (9 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Fin 😀😀😀😀 1
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden @Tussi Jeg er en av de 4% som iflg Spetalen kastet bort min stemme. Ved de fleste valg har jeg stemt FrP Einstein definerte galskap som å gjøre det samme flere ganger og forvente nye resultat Så i år ga/kastet jeg bort stemmen min på et av Annet partiene 👍👍😀 1
Tussi Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): @Tussi Jeg er en av de 4% som iflg Spetalen kastet bort min stemme. Ved de fleste valg har jeg stemt FrP Einstein definerte galskap som å gjøre det samme flere ganger og forvente nye resultat Så i år ga/kastet jeg bort stemmen min på et av Annet partiene 👍👍😀 Du stemte Konservativt? 2
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden (endret) Tussi skrev (19 minutter siden): Du stemte Konservativt? Ja jeg stemte konservativt fordi det var det jeg og pappa ble enige før han gikk bort FRP hadde utspilt sin rolle så konservativt var vårt parti de er også motstander av Abort og retten til liv Endret 18 timer siden av Maskinfører 2
Tussi Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg stemte konservativt fordi det var det jeg og pappa ble enige før han gikk bort FRP hadde utspilt sin rolle så konservativt var vårt parti de er også motstander av Abort og retten til liv Jeg stemte KRF, også mye pga rett til liv ❤️ 1 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Maskinfører skrev (29 minutter siden): @Tussi Jeg er en av de 4% som iflg Spetalen kastet bort min stemme. Ved de fleste valg har jeg stemt FrP Einstein definerte galskap som å gjøre det samme flere ganger og forvente nye resultat Så i år ga/kastet jeg bort stemmen min på et av Annet partiene 👍👍😀 jeg stemmer ikke de idotene på stor tinget. Er en gjeng med tullinger som bare lover lover å lover og holder ikke det de lover👎 2
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): jeg stemmer ikke de idotene på stor tinget. Er en gjeng med tullinger som bare lover lover å lover og holder ikke det de lover👎 Ja kan være enig i det men nå er ikke konservativt på Stortinget 😀 1
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden (endret) Tussi skrev (12 minutter siden): Jeg stemte KRF, også mye pga rett til liv ❤️ KRF ja nei det er ikke noe for meg kjenner flere av de og det er falske kristne følger ikke bibelen ❤️ Endret 18 timer siden av Maskinfører 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden hvorfor stemme de på stortinget de bare juger 👎👎 @Tussi @Maskinfører 2
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): hvorfor stemme de på stortinget de bare juger 👎👎 @Tussi @Maskinfører Konservativt er i kategorien andre ikke representert på Stortinget ennå de vil ha endring i dagens samfunn 😀 1
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): sorry virker sint @Maskinfører @Tussi Det går bra oppfattet deg ikke som sint 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god fredagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Tussi skrev (2 timer siden): Jeg stemte KRF, også mye pga rett til liv ❤️ Vi ønsker dere også en fin og god fredag.♥️♥️ 1
Tussi Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god fredag.♥️♥️ God fredag og god helg 😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): God fredag og god helg 😍 Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god helg.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hvet dere liker bilder fra meta quest 2 vr bilder cc 1
MR SPEED Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden lørdag mange deler ye snop hjemmer snope til lørdag i morgen da il temo gigante 😍😍😍😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå