Maskinfører Skrevet fredag kl 16:51 Forfatter Skrevet fredag kl 16:51 Syns dere om tapeten her da ? Gang og kjøkken ? 😀 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:53 Forfatter Skrevet fredag kl 16:53 Tussi skrev (2 minutter siden): Den var søt da, trist den endte sånn... Ja den var veldig søt 😀 ja det var trist 🙁 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:02 Skrevet fredag kl 17:02 Maskinfører skrev (13 minutter siden): @Tussi For noen år siden rundt juletider så kjøpte jeg en sånn stor Nisse til å ha på trappa og på morgenen var jeg trøtt så jeg glemte ledningen til motorvarmeren så jeg kjørte av gårde og ledningen gikk rundt nissen jeg dro jo med meg både ledning og nissen og alt var bare biter så ut som en sånn søppeldynge som lå der 900 kroner kostet den nissen 😀 Tussi skrev (13 minutter siden): Den var søt da, trist den endte sånn... Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:03 Skrevet fredag kl 17:03 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Syns dere om tapeten her da ? Gang og kjøkken ? 😀 1
Tussi Skrevet fredag kl 17:06 Skrevet fredag kl 17:06 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️ I like måte ❤️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:10 Forfatter Skrevet fredag kl 17:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👍👍 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:10 Forfatter Skrevet fredag kl 17:10 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 Da tar vi den? 😀 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:11 Forfatter Skrevet fredag kl 17:11 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:22 Skrevet fredag kl 17:22 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️❤️ Tussi skrev (15 minutter siden): I like måte ❤️ Vi håper at dere får en fin og god helg.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:24 Forfatter Skrevet fredag kl 17:24 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi håper at dere får en fin og god helg.♥️♥️ Tusen takk Håper dere også får en fin og god helg ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:28 Skrevet fredag kl 17:28 Maskinfører skrev (10 timer siden): Hælvettes faens kommunefolk jeg var på ett handlesenter og kjøpte lunsj kunne de ikke åpne forhåndsstemminga klokken 09:00 ? Tror sjefen blir irritert om jeg må sitte og vente her på handlesenteret til klokken 10:00 ? Var flere som ville stemme også de kaster bort tiden til folk hun ene var nå i tråd med meg hun gidder ikke å stemme Kan du handle på ODA å MENY de sender varene på døra de å du bestemmer klokka da å dagen finn den 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:31 Skrevet fredag kl 17:31 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tusen takk Håper dere også får en fin og god helg ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:35 Forfatter Skrevet fredag kl 17:35 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Bare koselig Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:36 Forfatter Skrevet fredag kl 17:36 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Kan du handle på ODA å MENY de sender varene på døra de å du bestemmer klokka da å dagen finn den Ja jeg kan jo det men 😀 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:38 Skrevet fredag kl 17:38 Ble like hekta på apex contr Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg kan jo det men 😀 Hva er men da ??? 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:43 Skrevet fredag kl 17:43 Er like hekta på apex construct nå som på psvr det første vr head settet da som var på ps3 😍 er ikke fan boy 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:45 Forfatter Skrevet fredag kl 17:45 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ble like hekta på apex contr Hva er men da ??? Jeg måtte handle lunsj karbonader ferdigstekt 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:51 Skrevet fredag kl 17:51 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Bare koselig Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:53 Forfatter Skrevet fredag kl 17:53 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:02 Skrevet fredag kl 18:02 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå