Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:02 Skrevet tirsdag kl 17:02 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Fin og god tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 17:41 Forfatter Skrevet tirsdag kl 17:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:52 Skrevet tirsdag kl 17:52 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 18:25 Forfatter Skrevet tirsdag kl 18:25 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:32 Skrevet tirsdag kl 18:32 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 18:35 Forfatter Skrevet tirsdag kl 18:35 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre hjerter også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:49 Skrevet tirsdag kl 18:49 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja våre hjerter også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 22:10 Forfatter Skrevet tirsdag kl 22:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har dere drikket trang i det siste ??? 1
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Skal vi stemme på Gyda Oddekalv @Tussi eller skal vi stemme på Fred og Rettferdighet ? 😀 1
Tussi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Skal vi stemme på Gyda Oddekalv @Tussi eller skal vi stemme på Fred og Rettferdighet ? 😀 Æsj! Ingen av dem! Jeg stemmer på KrF ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Æsj! Ingen av dem! Jeg stemmer på KrF ❤️ KRF ja men de vil vel ikke ha fred ? ❤️ 1
Tussi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): KRF ja men de vil vel ikke ha fred ? ❤️ FOR vil ihvertfall ikke ha fred 2
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): FOR vil ihvertfall ikke ha fred Vil du ikke ha fred på jord ? 1
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Flott sang hørt den i begravelse 1
Tussi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vil du ikke ha fred på jord ? Jo, men vi får ikke det ved å stemme FOR. Da er det bedre å stemme Konservativt 2
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Jo, men vi får ikke det ved å stemme FOR. Da er det bedre å stemme Konservativt Stemmer det Erik Selle er de jeg stemmer på men begynner og bli usikker på de men da har du jo rett så 😀 1 1
Tussi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Stemmer det Erik Selle er de jeg stemmer på men begynner og bli usikker på de men da har du jo rett så 😀 FOR står for veldig mye motsatt av Konservativt, og hovedsaken deres er anti-Vesten, pro-Russland, og anti-Israel 2
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): FOR står for veldig mye motsatt av Konservativt, og hovedsaken deres er anti-Vesten, pro-Russland, og anti-Israel Åh det gjør det ja det visste jeg ikke 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå