Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai SVK2 skrev (3 minutter siden): Skulle ønske jeg kunne besøkt deg. Men jeg er i det minste i tråden og tenker på deg. ❤️ Tusen takk det varmer ja du er i det minste i tråden og det er bra ❤️❤️ 1
N-4K0 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai God bedring og all lykke til deg @Maskinfører 💚 Hva er du innlagt for? 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai SVK2 skrev (47 minutter siden): Skulle ønske jeg kunne besøkt deg. Men jeg er i det minste i tråden og tenker på deg. ❤️ Kassettspiller skrev (1 time siden): Hæ? Wtf Maskinfører skrev (5 timer siden): Skal jeg skrives ut i dag ? Synes morgenen er så rar ? 🤗 Maskinfører skrev (4 timer siden): Gjør ikke så vondt etter jeg fjernet plasteret ☺️ takket være svar fra @Tussi Tussi skrev (3 timer siden): Uff, skal be for deg hvis det er ok 🥰 Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai N-4K0 skrev (2 minutter siden): God bedring og all lykke til deg @Maskinfører 💚 Hva er du innlagt for? Vi ønsker deg også en fin og god onsdag.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Tusen takk god onsdag tilbake ❤️ ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai N-4K0 skrev (1 time siden): God bedring og all lykke til deg @Maskinfører 💚 Hva er du innlagt for? Høyt blodtrykk 💚 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Godt de vekket meg for holdt på og glemme middagen 🙄🙄 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Godt de vekket meg for holdt på og glemme middagen 🙄🙄 Maskinfører skrev (3 timer siden): Høyt blodtrykk 💚 Maskinfører skrev (4 timer siden): Tusen takk god onsdag tilbake ❤️ ❤️ Vi ønsker deg en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Fin og god onsdagskveld ♥️ ♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fin og god onsdagskveld ♥️ ♥️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (21 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️
Kassettspiller Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (4 timer siden): Godt de vekket meg for holdt på og glemme middagen 🙄🙄 😵 2
N-4K0 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Sykehus er kjedelig, jeg tilbrakte flere dager der da jeg var sju med beinbrudd, husker lite av dagene, men kjedelig var det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Vi er glade for at vi ikke har vært innlagt på sykehus, for vi synes også at det høres veldig kjedelig å ligge der. 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi er glade for at vi ikke har vært innlagt på sykehus, for vi synes også at det høres veldig kjedelig å ligge der. Ja det forstår jeg det er kjedelig ☺️☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå