MR SPEED Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Maskinfører skrev (8 minutter siden): Nei den må ikke vinne ☹️ håper du blir fornøyd med VR brillene dine da ☺️😎😎 Venter hente til steam deck kommer da 👍👍 2
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Venter hente til steam deck kommer da 👍👍 Ja 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (20 minutter siden): Venter hente til steam deck kommer da 👍👍 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja 👍👍 Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god onsdag ♥️ ♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar Sånn da har jeg kjøpt ting til ny pus som @Tussi skal ordne meg til sommer,n 😊 2
Tussi Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Sånn da har jeg kjøpt ting til ny pus som @Tussi skal ordne meg til sommer,n 😊 Jeg håper vi har en pus du kan kjøpe til sommeren... Men den må få gå noe ut... 2
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg håper vi har en pus du kan kjøpe til sommeren... Men den må få gå noe ut... Ja får håpe det 😀 ja den skal få gå ut er derfor jeg kjøpte sele for da kan den slippe ut før tiden 😀 tror det er 3-4 uker eller noe men når den er i bånd kan man gå ute med den før tiden 😀😻😻 2
Tussi Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja får håpe det 😀 ja den skal få gå ut er derfor jeg kjøpte sele for da kan den slippe ut før tiden 😀 tror det er 3-4 uker eller noe men når den er i bånd kan man gå ute med den før tiden 😀😻😻 Håper vi får kattunger etterhvert 😅 2
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar Tussi skrev (Akkurat nå): Håper vi får kattunger etterhvert 😅 Jaa 😀😻 da tante bodde i nabohuset her sånn så hadde hun katten i bånd frem til den kunne gå ute på egenhånd eller så finner de ikke veien hjem ☹️😻😻 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (4 timer siden): Vi Digger Twisted Sister.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Maskinfører skrev (46 minutter siden): Jaa 😀😻 da tante bodde i nabohuset her sånn så hadde hun katten i bånd frem til den kunne gå ute på egenhånd eller så finner de ikke veien hjem ☹️😻😻 Tussi skrev (47 minutter siden): Håper vi får kattunger etterhvert 😅 Maskinfører skrev (48 minutter siden): Ja får håpe det 😀 ja den skal få gå ut er derfor jeg kjøpte sele for da kan den slippe ut før tiden 😀 tror det er 3-4 uker eller noe men når den er i bånd kan man gå ute med den før tiden 😀😻😻 Tussi skrev (50 minutter siden): Jeg håper vi har en pus du kan kjøpe til sommeren... Men den må få gå noe ut... Maskinfører skrev (52 minutter siden): Sånn da har jeg kjøpt ting til ny pus som @Tussi skal ordne meg til sommer,n 😊 MR SPEED skrev (4 timer siden): Maskinfører skrev (5 timer siden): Fin og god onsdag ♥️ ♥️ Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️♥️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ♥️♥️
MR SPEED Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Kjøpte meg PROMEISTER MULTIVERKTØY M/BITS tilbud 249.kr nå før pris 539.kr https://bilxtra.no/verktoy/promeister/promeister-multiverktoy-mbits 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vi tenker på dere også ♥️♥️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kjøpte meg PROMEISTER MULTIVERKTØY M/BITS tilbud 249.kr nå før pris 539.kr https://bilxtra.no/verktoy/promeister/promeister-multiverktoy-mbits Vi synes at det var en flott tang.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi synes at det var en flott tang.🥰🥰 Trykk på linken siden å dra mus pekkeren til høyre da CC nei glem det kom på jeg down load bildene dere nett linje er ok så topp her CC Endret 19. februar av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar (endret) MR SPEED skrev (7 minutter siden): Trykk på linken siden å dra mus pekkeren til høyre da CC Nå så vi det, mange flotte verktøy.🥰🥰 Endret 19. februar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå