Maskinfører Skrevet 12. februar Forfatter Skrevet 12. februar Går det mange katter borte hos dere @Tussi ? 😻😻😻 2
Tussi Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Maskinfører skrev (21 minutter siden): Går det mange katter borte hos dere @Tussi ? 😻😻😻 Nå har vi bare 5-6 katter, det er lavsesong nå,kattene har sex nå,ungene blir født om noen mnd 2
Maskinfører Skrevet 12. februar Forfatter Skrevet 12. februar (endret) Tussi skrev (16 minutter siden): Nå har vi bare 5-6 katter, det er lavsesong nå,kattene har sex nå,ungene blir født om noen mnd Bare 5-6 å trodde det flommet over av katter men da er det kom bare her 😀😻 unger blir født om noen måneder ja 😀😻 Endret 12. februar av Maskinfører 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Vi synes at det er et flott bilde.♥️♥️
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar (endret) Fatter ikke hvorfor de har så jævla mye i mot ananas på Pizza ? ananas er a godt ? Kjøper en Pizza på Eik Pizza som heter Hawaii den har Ost Skinke og ananas 😀🍕🍕🍕🍕https://www.dagens.no/nyheter/frossenfavoritt-forsvinner-slutt-for-den-populaere-pizzaen Endret 13. februar av Maskinfører 1
MR SPEED Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Fatter ikke hvorfor de har så jævla mye i mot ananas på Pizza ? ananas er a godt ? Kjøper en Pizza på Eik Pizza som heter Hawaii den har Ost Skinke og ananas 😀🍕🍕🍕🍕https://www.dagens.no/nyheter/frossenfavoritt-forsvinner-slutt-for-den-populaere-pizzaen Unnskylder meg er det ikke bare å ta av ananasen som er for mye på da 1 1
MR SPEED Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi synes at det er et flott bilde.♥️♥️ Han her følger etter meg i hele spillet å gir seg IKKE da 😢😢😢 Endret 13. februar av MR SPEED 2
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Unnskylder meg er det ikke bare å ta av ananasen som er for mye på da Jo forstår det elsker ananas på Pizza 🍕🍕🍕🍕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Han følger etter meg i helse spillet gir ikke 😢😢😢 OK, vi forstår.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jo forstår det elsker ananas på Pizza 🍕🍕🍕🍕 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Unnskylder meg er det ikke bare å ta av ananasen som er for mye på da Maskinfører skrev (9 minutter siden): Fatter ikke hvorfor de har så jævla mye i mot ananas på Pizza ? ananas er a godt ? Kjøper en Pizza på Eik Pizza som heter Hawaii den har Ost Skinke og ananas 😀🍕🍕🍕🍕https://www.dagens.no/nyheter/frossenfavoritt-forsvinner-slutt-for-den-populaere-pizzaen Vi Elsker også Ananas på Pizza.🍕🍕🍍🍍😋😋 1
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi Elsker også Ananas på Pizza.🍕🍕🍍🍍😋😋 Det er bra 🍕🍕🍕🍕🍍🍍🍍🍍😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er bra 🍕🍕🍕🍕🍍🍍🍍🍍😋😋 🍕🍕🍍🍍😋😋 1
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🍕🍕🍍🍍😋😋 🍕🍕🍍🍍😋😋 1
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar Kvinneguiden Jeg har en monster Pus så skrev jeg at hun var heldig om hun kunne gi pus en klem fra meg så kom Matas og slettet innlegget mitt ☹️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Kvinneguiden Jeg har en monster Pus så skrev jeg at hun var heldig om hun kunne gi pus en klem fra meg så kom Matas og slettet innlegget mitt ☹️ Vi synes at de moderatorene på KG er litt for raske til å fjerne innlegg til tider. 1
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Vi synes at de moderatorene på KG er litt for raske til å fjerne innlegg til tider. Ja de er det 😀😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja de er det 😀😀 Vi er helt enige. 1
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi er helt enige. Det er bra 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 ♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå