MR SPEED Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Nei holder ikke til mandag 2 pakker kommer på døra mi da er dritt trøtt sitter vett ikke nå de bilene kommer da Cola koffein piller ja takk 😁 må holde meg våken da 😢😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (56 minutter siden): Nei holder ikke til mandag 2 pakker kommer på døra mi da er dritt trøtt sitter vett ikke nå de bilene kommer da Cola koffein piller ja takk 😁 må holde meg våken da 😢😁 Vi er glade for å få besøk av deg her.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Bli lurt ikke bli lurt kan bli lurt har blitt lurt hva sier du da 😁😁 1
MR SPEED Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar (endret) N-4K0 skrev (52 minutter siden): 41% og satt på lading. Nei 20% da kan du ladde 41% du må fortere kjøpe nye mobil @N-4K0 😁 du sliter ut batteriet fortere nei vent😁 å du må ladde batteriet til 80% lengre varer batteriet ditt 😁 Endret 8. februar av MR SPEED 1
N-4K0 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (8 minutter siden): Nei 20% da kan du ladde 41% du må fortere kjøpe nye mobil @N-4K0 😁 du sliter ut batteriet fortere nei vent😁 å du må ladde batteriet til 80% lengre varer batteriet ditt 😁 Det jeg har lest er at dagens smarttelefonbatterier holder lengst ved å holde batteriprosenten mellom 40 og 80, det er det jeg gjør, jeg lader som regel rundt 40 og har automatisk ladestopp på 80 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Vi håper at alle sammen har en fin og god lørdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Maskinfører 👍👍 Vi gjetter at han kommer innom her senere i kveld og i natt.🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 8. februar Forfatter Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører 👍👍 👍👍
Maskinfører Skrevet 8. februar Forfatter Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi gjetter at han kommer innom her senere i kveld og i natt.🥰🥰 Ja 👍👍🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Dere inn gi poeng test 😝😝 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @TheDarkSycamore - SCM 👍👍👍👍👍👍👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Maskinfører skrev (1 time siden): Ja 👍👍🥰🥰 Vi er glade for at du besøker oss her.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Dere inn gi poeng test 😝😝 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @TheDarkSycamore - SCM 👍👍👍👍👍👍👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Dere inn gi poeng test 😝😝 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @TheDarkSycamore - SCM 👍👍👍👍👍👍👍👍 Det er kun en midel tidig video. Jeg kommer til og slette den etter tid. 😏 1 1
MR SPEED Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det er kun en midel tidig video. Jeg kommer til og slette den etter tid. 😏 Slapp hvis jeg kødder mye med noen da liker de godt da 👍👍❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Slapp hvis jeg kødder mye med noen da liker de godt da 👍👍❤️❤️ Vi vet.😉😉
MR SPEED Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi vet.😉😉 Dere havner på første plas som apekattene trulls å trinne da gratis bananer 🤪🤪🤪 Endret 8. februar av MR SPEED 1
Maskinfører Skrevet 8. februar Forfatter Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Vi er glade for at du besøker oss her.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar MR SPEED skrev (42 minutter siden): Dere havner på første plas som apekattene trulls å trinne da gratis bananer 🤪🤪🤪 Ja vi går helt bananas.🐒🐒🍌🍌😜😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå