Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️
Kassettspiller Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg forstår at det gikk sånn utover henne (ikke andre) for hun er jo korka mest sannsynligvis kjenner hu ikke igjen nummeret mitt det er bare 1 god person men det bør være min slekt også 😀 Fokuser på henne (dama di) og ikke utsett deg for mye vondt. ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fokuser på henne (dama di) og ikke utsett deg for mye vondt. ❤️ Nei men vi skal trakkasere tante til hu ikke orker mer og tar kontakt for hu er egentlig ganske morsom ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våretanker og våreklemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1
Kassettspiller Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei men vi skal trakkasere tante til hu ikke orker mer og tar kontakt for hu er egentlig ganske morsom ❤️ Vær mot andre slik du ønsker at andre skal være mot deg. Og å presse folk til å gjøre slik andre vil er ikke veldig givende. Kutt kontakt, fokuser på dama di og lev livet!☺️ 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Drittfolk ekle mennesker husker jeg alltid tante gikk rundt og sa sånne folk er ikke noe koselige sa hu 😀
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våretanker og våreklemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk vi sender tilbake 🥰 🥰 😻 🥰 ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Vær mot andre slik du ønsker at andre skal være mot deg. Og å presse folk til å gjøre slik andre vil er ikke veldig givende. Kutt kontakt, fokuser på dama di og lev livet!☺️ Ja men jeg er jo sånt men jeg skjønner ikke hva som skjer nei men vi vil ha henne i livet vårt ❤️😻
Kassettspiller Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja men jeg er jo sånt men jeg skjønner ikke hva som skjer nei men vi vil ha henne i livet vårt ❤️😻 Ditt valg, men tror ikke det er sunt å utsette seg for mye vondt.❤️ 2
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 (endret) Sånn da kom pakka mi fra Tonerweb.no også eller ble levert i postkassa da 😀 Helthjem er en fin tjeneste 😀 Epson 405XL patroner Endret 9. oktober 2024 av Maskinfører 1 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ditt valg, men tror ikke det er sunt å utsette seg for mye vondt.❤️ Det er vondt vi kranglet når pappa levde også og han ringte opp og da ringte hun meg tilbake ❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er vondt vi kranglet når pappa levde også og han ringte opp og da ringte hun meg tilbake ❤️ Maskinfører skrev (21 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (21 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (20 minutter siden): ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1
Kassettspiller Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Sånn da kom pakka mi fra Tonerweb.no også eller ble levert i postkassa da 😀 Helthjem er en fin tjeneste 😀 Epson 405XL patroner Der var du nær av å avsløre deg selv! 🤣 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Der var du nær av å avsløre deg selv! 🤣 Åhh ? 😀 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 🫂🫂🤗🤗
Kassettspiller Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Åhh ? 😀 Adressen på posten 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2024 Skrevet 9. oktober 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🫂🫂🤗🤗 ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter Skrevet 9. oktober 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå