MR SPEED Skrevet 5. november Skrevet 5. november Nå kom sangen kiss slo gjennom med i 1976 da nå piano nå jo ace var med nå litt hvor mange sanger vet ikke i kiss alive 2 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november MR SPEED skrev (3 minutter siden): Nå kom sangen kiss slo gjennom med i 1976 da nå piano nå jo ace var med nå litt hvor mange sanger vet ikke i kiss alive 2
MR SPEED Skrevet 5. november Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Feil Peter criss å ace frehley var med i kiss alive 2 da er mange album av kiss å det var siste konserten de var med på trur 1
MR SPEED Skrevet 5. november Skrevet 5. november Må ta 5 min i kiss maraton min anfall følese nå å angst å øre proppene er på 70% å laddes oxo case oxo lades er 45% 1
Tussi Skrevet 5. november Skrevet 5. november Maskinfører skrev (12 minutter siden): Sånn pus skrur @Tussi 😀😻 Artig 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november MR SPEED skrev (3 timer siden): Feil Peter criss å ace frehley var med i kiss alive 2 da er mange album av kiss å det var siste konserten de var med på trur MR SPEED skrev (2 timer siden): Må ta 5 min i kiss maraton min anfall følese nå å angst å øre proppene er på 70% å laddes oxo case oxo lades er 45% Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn pus skrur @Tussi 😀😻 Tussi skrev (1 time siden): Artig Vi ønsker dere en fin og god kveld videre.♥️♥️🥰🥰😻😻 1
MR SPEED Skrevet 5. november Skrevet 5. november KISS ALIVE lll Der var ikke ACE FREHLEY Å PETER CRISS med mere exe medlemmer de som er med på KISS ALIVE lll Gene Simmons: Bass og vokal Paul Stanley: Gitar og vokal Bruce Kulick: Gitar og backingvokal Eric Singer: Trommer og backingvokal Derek Sherinian: Keyboard 1
MR SPEED Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) we believe you believe rock and roll all nite yeah yeah Endret 6. november av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november MR SPEED skrev (2 timer siden): we believe you believe rock and roll all nite yeah yeah MR SPEED skrev (3 timer siden): Nå spiller KISS HARD ROCK ikke glam rock mere da MR SPEED skrev (3 timer siden): KISS ALIVE lll Der var ikke ACE FREHLEY Å PETER CRISS med mere exe medlemmer de som er med på KISS ALIVE lll Gene Simmons: Bass og vokal Paul Stanley: Gitar og vokal Bruce Kulick: Gitar og backingvokal Eric Singer: Trommer og backingvokal Derek Sherinian: Keyboard ♥️♥️
Maskinfører Skrevet 6. november Forfatter Skrevet 6. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god kveld videre.♥️♥️🥰🥰😻😻 Fin og. God kveld videre ❤️❤️🥰🥰😻😻 2
Maskinfører Skrevet 6. november Forfatter Skrevet 6. november Tussi skrev (8 timer siden): Artig Ja 😻😻 1
MR SPEED Skrevet 6. november Skrevet 6. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): ♥️♥️ 💋💋💋💋 1
MR SPEED Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) All Hell’S Breakin Loose er beste sangen på Albumet Lick it up rååå sang den å er nå ferdig meed det albumet nå 5min 💋💋💋💋 Endret 6. november av MR SPEED 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november MR SPEED skrev (1 time siden): All Hell’S Breakin Loose er beste sangen på Albumet Lick it up rååå sang den å er nå ferdig meed det albumet nå 5min 💋💋💋💋 MR SPEED skrev (3 timer siden): 💋💋💋💋 Maskinfører skrev (6 timer siden): Ja 😻😻 Maskinfører skrev (6 timer siden): Fin og. God kveld videre ❤️❤️🥰🥰😻😻 Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 6. november Forfatter Skrevet 6. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ Fin og god Torsdag ❤️❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå