Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:15 Skrevet i går, 02:15 Sviskepott skrev (12 minutter siden): Jeg vet ikke hvem de er, men jeg kjenner til savn...så der kan jeg forstå det. 🥰🥰
Maskinfører Skrevet i går, 10:49 Forfatter Skrevet i går, 10:49 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Vi savner dem også. Men vi tviler på om de kommer tilbake, siden vi har vært borte herfra så lenge. Ja vi gjør det tviler også på at de kommer tilbake merkelig at kassettspiller bare forsvant ☹️☹️ 1
MR SPEED Skrevet i går, 10:53 Skrevet i går, 10:53 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi gjør det tviler også på at de kommer tilbake merkelig at kassettspiller bare forsvant ☹️☹️ Jeg skal ikke ha eposten hennes hvis du har epost sms tlf nr så du kan prøve kontakte @Kassettspiller da 😃 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Ja vi gjør det tviler også på at de kommer tilbake merkelig at kassettspiller bare forsvant ☹️☹️ Vi synes at både Kassettspiller og Trippelure forsvant brått begge to. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): ♥️♥️
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi synes at både Kassettspiller og Trippelure forsvant brått begge to. Ja de gjorde det ☹️☹️ 1
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): Jeg skal ikke ha eposten hennes hvis du har epost sms tlf nr så du kan prøve kontakte @Kassettspiller da 😃 Har ikke sånn info dessverre bombardert både Trippelure og Kassettspiller med PM her sånn og de svarer ikke ☹️☹️ 1
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Jeg leverte inn hagla for en stor jobb og det tok 14mnd Nå er samme hagla inne for enda en "stor" jobb og det er 20mnd siden innlevering men ikke ferdig Hos noen børsemakere tar det "votter og vinter" før noe er ferdig....... 1
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Har ikke sånn info dessverre bombardert både Trippelure og Kassettspiller med PM her sånn og de svarer ikke ☹️☹️ Fant eposten til en her hvil du ha min gmail.com er nesten snill da bare litt halv gal med deg er 3 forumet som har eposten min da 👍❤️❤️ 2
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja de gjorde det ☹️☹️ Jeg forsvinner aldri her fra da 2
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden MR SPEED skrev (9 minutter siden): Jeg forsvinner aldri her fra da Det er jo bra da 😀 1
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden MR SPEED skrev (12 minutter siden): Fant eposten til en her hvil du ha min gmail.com er nesten snill da bare litt halv gal med deg er 3 forumet som har eposten min da 👍❤️❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ja 👍❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Maskinfører skrev (33 minutter siden): Jeg leverte inn hagla for en stor jobb og det tok 14mnd Nå er samme hagla inne for enda en "stor" jobb og det er 20mnd siden innlevering men ikke ferdig Hos noen børsemakere tar det "votter og vinter" før noe er ferdig....... Tenk skytte hue hode av meg 🤪 sprenge hode 100 bitter 😝 Endret 20 timer siden av MR SPEED 2
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden MR SPEED skrev (32 minutter siden): Tenk skytte hue hode av meg 🤪 sprenge hode 100 bitter 😝 Hehe nei 😀 1
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hehe nei 😀 2
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Har 2 passord på https://www.diskusjon.no/forside/ da både inn loging her å i meta quest 3 som jeg bruker mye da 👍👍 her 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå