Maskinfører Skrevet mandag kl 18:19 Forfatter Skrevet mandag kl 18:19 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet mandag kl 18:20 Forfatter Skrevet mandag kl 18:20 MR SPEED skrev (4 timer siden): @Maskinfører Selger hårfønere – nå lager de denne! Gjett om det er provoserende ...👍👍👍👍👍 Ja skal sjekke 👍👍👍👍👍 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:21 Skrevet mandag kl 18:21 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fin og god mandagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet mandag kl 21:46 Forfatter Skrevet mandag kl 21:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 22:11 Skrevet mandag kl 22:11 Maskinfører skrev (22 minutter siden): Vurderer og gå for Elghund 😀 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ ♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:32 Forfatter Skrevet mandag kl 22:32 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:56 Skrevet i går, 01:56 Maskinfører skrev (3 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet i går, 04:00 Forfatter Skrevet i går, 04:00 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (8 timer siden): Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god Tirsdag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god Tirsdag ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Tussi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Idag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg hadde togbillett kl 18 og noe. Og fikk sitte på med et tidligere tog uten å betale ekstra. Veldig hyggelig konduktør ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden En stadig hardere presset befolkning med økte utgifter skatter økonomiske bekymringer for familier og enkeltpersoner. I tillegg til en mer usikker og kanskje ødelagt fremtid for kommende generasjoner osv Og så lurer ekspertene på hvorfor folk får psykiske problemer? 1
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Tussi skrev (24 minutter siden): Idag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg hadde togbillett kl 18 og noe. Og fikk sitte på med et tidligere tog uten å betale ekstra. Veldig hyggelig konduktør ❤️ Ja det var en koselig konduktør ❤️😻 2
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tussi skrev (2 timer siden): Idag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg hadde togbillett kl 18 og noe. Og fikk sitte på med et tidligere tog uten å betale ekstra. Veldig hyggelig konduktør ❤️ Vi håper at dere har hatt en fin og god dag i dag.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi håper at dere har hatt en fin og god dag i dag.♥️♥️ Ja det har vi ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå