Maskinfører Skrevet i går, 18:19 Forfatter Skrevet i går, 18:19 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet i går, 18:20 Forfatter Skrevet i går, 18:20 MR SPEED skrev (4 timer siden): @Maskinfører Selger hårfønere – nå lager de denne! Gjett om det er provoserende ...👍👍👍👍👍 Ja skal sjekke 👍👍👍👍👍 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:21 Skrevet i går, 18:21 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fin og god mandagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet i går, 21:46 Forfatter Skrevet i går, 21:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:11 Skrevet i går, 22:11 Maskinfører skrev (22 minutter siden): Vurderer og gå for Elghund 😀 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ ♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet i går, 22:32 Forfatter Skrevet i går, 22:32 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (3 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (8 timer siden): Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god Tirsdag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god Tirsdag ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Idag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg hadde togbillett kl 18 og noe. Og fikk sitte på med et tidligere tog uten å betale ekstra. Veldig hyggelig konduktør ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden En stadig hardere presset befolkning med økte utgifter skatter økonomiske bekymringer for familier og enkeltpersoner. I tillegg til en mer usikker og kanskje ødelagt fremtid for kommende generasjoner osv Og så lurer ekspertene på hvorfor folk får psykiske problemer? 1
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (24 minutter siden): Idag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg hadde togbillett kl 18 og noe. Og fikk sitte på med et tidligere tog uten å betale ekstra. Veldig hyggelig konduktør ❤️ Ja det var en koselig konduktør ❤️😻 2
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tussi skrev (2 timer siden): Idag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg hadde togbillett kl 18 og noe. Og fikk sitte på med et tidligere tog uten å betale ekstra. Veldig hyggelig konduktør ❤️ Vi håper at dere har hatt en fin og god dag i dag.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 33 minutter siden Forfatter Skrevet 33 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi håper at dere har hatt en fin og god dag i dag.♥️♥️ Ja det har vi ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå