Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Delvis skrev (11 minutter siden): Sånne lusker rundt veggene her støtt. De blir mer og mer modige, de er rådyr det er sikkert sånne det også ser det ut som ja 🙂 Hallo her god fredags aften alle, det har vært en lang dag 🙂 Vi ønsker deg også en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Graver,n min 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Oss også ❤️❤️ MR SPEED skrev (1 time siden): Har rota bort brillene ser ikke da så bra Vi ønsker dere en fin og god natt.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god natt.♥️♥️ Fin og god natt ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): Fin og god natt ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Rapport til moderskipet. Tellus 2025. Arten "homo sapiens sapiens" største utfordring er å få laget noen bokser de kan oppholde seg i Individer bruker hele livet sitt på å betale for en liten kasse og sponse banker det er de "heldige" Dårlige utsikter for å finne intelligent liv 2
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️ Fin og god lørdag ❤️❤️ 1 1
Ryuuou Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai 17 hours ago, Maskinfører said: Graver,n min 😀 Maskinfører passer bra da hehe 1 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Ryuuou skrev (1 time siden): Maskinfører passer bra da hehe Ja 😀 1 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Ryuuou skrev (1 time siden): mornings Stått opp nå ? 1 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai (endret) Livet er kjedelig ikke bananer ikke druer ikke nøtter ikke sjokolade ikke melk inneholder Kalium og det skal jeg ikke ha pga defekte/dårlige nyrer ☹️ Endret 31. mai av Maskinfører 2
Ryuuou Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai 16 minutes ago, Maskinfører said: Stått opp nå ? Nesten! Hehe 1
Ryuuou Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai 13 minutes ago, Maskinfører said: Livet er kjedelig ikke bananer ikke druer ikke nøtter ikke sjokolade ikke melk inneholder Kalium og det skal jeg ikke ha pga defekte/dårlige nyrer ☹️ Uff da, det er kjedelig. 1 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Ryuuou skrev (2 minutter siden): Uff da, det er kjedelig. Ja ikke værst og ha defekte nyrer når man er 37 år 😀 2
Delvis Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai (endret) Maskinfører skrev (46 minutter siden): Livet er kjedelig ikke bananer ikke druer ikke nøtter ikke sjokolade ikke melk inneholder Kalium og det skal jeg ikke ha pga defekte/dårlige nyrer ☹️ Det er kjedelig å høre 🥺 Hvis man skal se noe positivt , så er det ikke de vanskeligste matene i verden å holde seg unna. Ikke for det, liker alt det nevnte jeg også, men tror jeg skulle klart nokså greit å holde meg unna akkurat de tingene der om det var nøvendig. Endret 31. mai av Delvis 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Delvis skrev (17 minutter siden): Det er kjedelig å høre 🥺 Hvis man skal se noe positivt , så er det ikke de vanskeligste matene i verden å holde seg unna. Ikke for det, liker alt det nevnte jeg også, men tror jeg skulle klart nokså greit å holde meg unna akkurat de tingene der om det var nøvendig. Maskinfører skrev (47 minutter siden): Ja ikke værst og ha defekte nyrer når man er 37 år 😀 Ryuuou skrev (50 minutter siden): Uff da, det er kjedelig. Ryuuou skrev (51 minutter siden): Nesten! Hehe Maskinfører skrev (1 time siden): Livet er kjedelig ikke bananer ikke druer ikke nøtter ikke sjokolade ikke melk inneholder Kalium og det skal jeg ikke ha pga defekte/dårlige nyrer ☹️ Maskinfører skrev (1 time siden): Stått opp nå ? Maskinfører skrev (1 time siden): Ja 😀 Ryuuou skrev (2 timer siden): Maskinfører passer bra da hehe Ryuuou skrev (2 timer siden): mornings Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god lørdag ❤️❤️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Rapport til moderskipet. Tellus 2025. Arten "homo sapiens sapiens" største utfordring er å få laget noen bokser de kan oppholde seg i Individer bruker hele livet sitt på å betale for en liten kasse og sponse banker det er de "heldige" Dårlige utsikter for å finne intelligent liv MR SPEED skrev (18 timer siden): Har rota bort brillene ser ikke da så bra Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1 2
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Delvis skrev (20 minutter siden): Det er kjedelig å høre 🥺 Hvis man skal se noe positivt , så er det ikke de vanskeligste matene i verden å holde seg unna. Ikke for det, liker alt det nevnte jeg også, men tror jeg skulle klart nokså greit å holde meg unna akkurat de tingene der om det var nøvendig. Elsket druer og bananer snufs 🤕 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå