Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapport til moderskipet.

Tellus 2025. Arten "homo sapiens sapiens" største utfordring er å få laget noen bokser de kan oppholde seg i 

Individer bruker hele livet sitt på å betale for en liten kasse og sponse banker det er de "heldige"

Dårlige utsikter for å finne intelligent liv

• Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)

Livet er kjedelig ikke bananer ikke druer ikke nøtter ikke sjokolade ikke melk inneholder Kalium og det skal jeg ikke ha pga defekte/dårlige nyrer ☹️

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 2
Skrevet
13 minutes ago, Maskinfører said:

Livet er kjedelig ikke bananer ikke druer ikke nøtter ikke sjokolade ikke melk inneholder Kalium og det skal jeg ikke ha pga defekte/dårlige nyrer ☹️

Uff da, det er kjedelig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Maskinfører skrev (46 minutter siden):

Det er kjedelig å høre 🥺 Hvis man skal se noe positivt , så er det ikke de vanskeligste matene i verden å holde seg unna. Ikke for det, liker alt det nevnte jeg også, men tror jeg skulle klart nokså greit å holde meg unna akkurat de tingene der om det var nøvendig. 

Endret av Delvis
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Delvis skrev (17 minutter siden):

Det er kjedelig å høre 🥺 Hvis man skal se noe positivt , så er det ikke de vanskeligste matene i verden å holde seg unna. Ikke for det, liker alt det nevnte jeg også, men tror jeg skulle klart nokså greit å holde meg unna akkurat de tingene der om det var nøvendig. 

Maskinfører skrev (47 minutter siden):

Ja ikke værst og ha defekte nyrer når man er 37 år  😀

Ryuuou skrev (50 minutter siden):

Uff da, det er kjedelig.

Ryuuou skrev (51 minutter siden):

Nesten! Hehe

Maskinfører skrev (1 time siden):

Stått opp nå ? 

Ja 😀

Ryuuou skrev (2 timer siden):

Maskinfører passer bra da hehe

Ryuuou skrev (2 timer siden):

mornings

Maskinfører skrev (3 timer siden):

Fin og god lørdag ❤️❤️

Maskinfører skrev (3 timer siden):

Rapport til moderskipet.

Tellus 2025. Arten "homo sapiens sapiens" største utfordring er å få laget noen bokser de kan oppholde seg i 

Individer bruker hele livet sitt på å betale for en liten kasse og sponse banker det er de "heldige"

Dårlige utsikter for å finne intelligent liv

MR SPEED skrev (18 timer siden):

Har rota bort brillene ser ikke da så bra 

Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Delvis skrev (20 minutter siden):

Elsket druer og bananer snufs 🤕 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...