MR SPEED Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Maskinfører skrev (36 minutter siden): Legen presser meg til å ha hjemmesykepleie noe jeg ikke er interresert i det hele tatt og klokken 12:00 idag så kommer politiet og slår opp døra ☹️ hvilken tvangsgrunnlag har dem ? Jeg ønsker ingenting med Tønsberg Kommune ettersom de var forferdelige mot meg som barn dette har jeg også sagt til legen ? Jeg er jo ikke umyndiggjort ? Si sannheten der 😢😢 2
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Si sannheten der 😢😢 Ja skal det 😭😭 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Skulle aldri gått til legen meg høyt blodtrykk nå blir jeg ikke kvitt de jævlene Maskinfører skrev (2 timer siden): Ikke mer mobildata ☹️ Maskinfører skrev (2 timer siden): Tregt nett pga brukt opp kvota på abonnementet men får mere den 1 Juni ❤️🤗 Maskinfører skrev (2 timer siden): Hei nettet mitt er så tregt pga jeg ikke har mere mobildata ☹️ brukte opp hele kvota på sykehuset ☹️🥰🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Legen presser meg til å ha hjemmesykepleie noe jeg ikke er interresert i det hele tatt og klokken 12:00 idag så kommer politiet og slår opp døra ☹️ hvilken tvangsgrunnlag har dem ? Jeg ønsker ingenting med Tønsberg Kommune ettersom de var forferdelige mot meg som barn dette har jeg også sagt til legen ? Jeg er jo ikke umyndiggjort ? Maskinfører skrev (2 timer siden): Jeg er ikke så aktiv for tiden 🤗❤️ Vi er glade for å se deg nå, og vi ønsker deg en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): Si sannheten der 😢😢 Vi ønsker deg også en fin og god torsdagmorgen.♥️♥️ Endret 22. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger straks av, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Vi er glade for å se deg nå, og vi ønsker deg en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ Vi er glade i dere også ønsker dere en fin og god Tirssdagsmorgen ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Maskinfører skrev (10 minutter siden): Vi er glade i dere også ønsker dere en fin og god Tirssdagsmorgen ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi håper at du også får en fin og god torsdag.♥️♥️
SVK2 Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai 5 hours ago, Maskinfører said: Jeg er ikke så aktiv for tiden 🤗❤️ 5 hours ago, Maskinfører said: Tregt nett pga brukt opp kvota på abonnementet men får mere den 1 Juni ❤️🤗 Skjønner og takk for at du sa ifra. 5 hours ago, Maskinfører said: Legen presser meg til å ha hjemmesykepleie noe jeg ikke er interresert i det hele tatt og klokken 12:00 idag så kommer politiet og slår opp døra ☹️ hvilken tvangsgrunnlag har dem ? Jeg ønsker ingenting med Tønsberg Kommune ettersom de var forferdelige mot meg som barn dette har jeg også sagt til legen ? Jeg er jo ikke umyndiggjort ? Huff. Hvorfor kom politiet og hvorfor må du ha hjemmesykepleie? Du trenger selvsagt ikke svare om det er privat. Jeg tenkte kanskje bare at kanskje noen her i tråden kunne komme med forslag om de visste hvorfor politiet kom. 5 hours ago, Maskinfører said: Skulle aldri gått til legen meg høyt blodtrykk nå blir jeg ikke kvitt de jævlene Skjønner at du ikke liker at politiet kommer. Men jeg tror du skal være glad for at du gikk til legen med det høye blodtrykket og fikk det fikset. Helsen din er viktig! 2
SVK2 Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) 8 hours ago, MR SPEED said: Si sannheten der 😢😢 Enig. Men @Maskinfører selv om du skulle være sint og lei deg så prøv å si ifra på en hyggelig måte. De gjør nok bare jobben sin og prøver å hjelpe deg. Det var ikke de som besøker deg nå som behandlet deg forderdelig som barn. ❤️ Jeg håper at det ordner seg når dere har fått snakket sammen. Endret 22. mai av SVK2 2
MR SPEED Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) @Maskinfører Fri data + Endret 22. mai av MR SPEED 1
Delvis Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Maskinfører skrev (7 timer siden): Legen presser meg til å ha hjemmesykepleie noe jeg ikke er interresert i det hele tatt og klokken 12:00 idag så kommer politiet og slår opp døra ☹️ hvilken tvangsgrunnlag har dem ? Jeg ønsker ingenting med Tønsberg Kommune ettersom de var forferdelige mot meg som barn dette har jeg også sagt til legen ? Jeg er jo ikke umyndiggjort ? Høres helt rart ut ja det syns jeg 😕Har også høyt blodtrykk, og et har aldri vært noen greie det sånn sett. Får bare vanlige medisiner av legen og det er det. Vet ikke hva slags vurdering de gjør i ditt tilfelle, men det høres rart ut. Beste råd jeg kan se for meg er å snakke med en advokat. Ikke at jeg har særlig god erfaringer med advokater da, så hvor godt råd det egentlig er vet jeg ikke. 🙄 Der er noe som heter pasientombud også. Går an å ringe dem, har gjort det en gang, fikk vennlig svar iallefall. 2
Delvis Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai MR SPEED skrev (37 minutter siden): @Maskinfører Fri data + Har vært hos både Happybytes og Plussmobil, vær obs på at de bruker teknisk plattform "Erate" som kan gi problemer, det kan variere etter hva slags mobil. Det kan være dårlig forbindelse noen steder, andre steder ikke. Stoler ikke på at det vil fungere helt, der er en grunn for at de kan ha det så billig. Har gått over til Talkmore, litt dyrere men uten sånne problemer . 1
MR SPEED Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Riktig link nå https://talkmore.no/privat/abonnement/ubegrenset-data?srsltid=AfmBOoqQVnMe_7TsoJlapGtnCxKbfX8yB6nYwqLVAZghRUo4QMoxUUlV 1 1
Sviskepott Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) Jeg hadde ikke blitt blid om helsevesen ikke hørte på mitt neitakk...og så sendte de onkel på døra mi. Inn i stua mi. Forstår hva du sier Maskinvenn. Håper inderlig at det ordner seg for deg. 🌸 Endret 22. mai av Sviskepott 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Sviskepott skrev (7 timer siden): Jeg hadde ikke blitt blid om helsevesen ikke hørte på mitt neitakk...og så sendte de onkel på døra mi. Inn i stua mi. Forstår hva du sier Maskinvenn. Håper inderlig at det ordner seg for deg. 🌸 MR SPEED skrev (8 timer siden): Riktig link nå https://talkmore.no/privat/abonnement/ubegrenset-data?srsltid=AfmBOoqQVnMe_7TsoJlapGtnCxKbfX8yB6nYwqLVAZghRUo4QMoxUUlV Delvis skrev (8 timer siden): Har vært hos både Happybytes og Plussmobil, vær obs på at de bruker teknisk plattform "Erate" som kan gi problemer, det kan variere etter hva slags mobil. Det kan være dårlig forbindelse noen steder, andre steder ikke. Stoler ikke på at det vil fungere helt, der er en grunn for at de kan ha det så billig. Har gått over til Talkmore, litt dyrere men uten sånne problemer . Delvis skrev (8 timer siden): Høres helt rart ut ja det syns jeg 😕Har også høyt blodtrykk, og et har aldri vært noen greie det sånn sett. Får bare vanlige medisiner av legen og det er det. Vet ikke hva slags vurdering de gjør i ditt tilfelle, men det høres rart ut. Beste råd jeg kan se for meg er å snakke med en advokat. Ikke at jeg har særlig god erfaringer med advokater da, så hvor godt råd det egentlig er vet jeg ikke. 🙄 Der er noe som heter pasientombud også. Går an å ringe dem, har gjort det en gang, fikk vennlig svar iallefall. MR SPEED skrev (9 timer siden): @Maskinfører Fri data + SVK2 skrev (11 timer siden): Enig. Men @Maskinfører selv om du skulle være sint og lei deg så prøv å si ifra på en hyggelig måte. De gjør nok bare jobben sin og prøver å hjelpe deg. Det var ikke de som besøker deg nå som behandlet deg forderdelig som barn. ❤️ Jeg håper at det ordner seg når dere har fått snakket sammen. SVK2 skrev (11 timer siden): Skjønner og takk for at du sa ifra. Huff. Hvorfor kom politiet og hvorfor må du ha hjemmesykepleie? Du trenger selvsagt ikke svare om det er privat. Jeg tenkte kanskje bare at kanskje noen her i tråden kunne komme med forslag om de visste hvorfor politiet kom. Skjønner at du ikke liker at politiet kommer. Men jeg tror du skal være glad for at du gikk til legen med det høye blodtrykket og fikk det fikset. Helsen din er viktig! Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Min favoritt iste fersken 😊😊 😋😋
Delvis Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai MR SPEED skrev (9 minutter siden): Min favoritt iste fersken 😊😊 Enig. 👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Delvis skrev (16 minutter siden): Enig. 👍 Vi liker den også.🧊🧊🍵🍵🍑🍑😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå